Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vikinghordene kaster ut medlemmer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vikinghordene kaster ut medlemmer

Medlemmene som kastes ut, skal det siste året ha dannet en gruppering innad i Vikinghordene. Saken i 100% Fotball.

Originally posted by FrankO View Post
    Medlemmene som kastes ut, skal det siste året ha dannet en gruppering innad i Vikinghordene. Saken i 100% Fotball.
    Virker som dette er nok en "vi er redd for det ukjente"-sak, iallefall hvis man skal tro på hva de utestengte sier.

Skal bli spennende å følge utviklingen i denne saken.

Comment

Ser ut til å være opptakten til en ny "UFC-sak" dette her.

Mer her (Rogalands avis)

Slik jeg har forstått det er ikke disse casuals, slik det er fremstilt i artikkelen, men ultras. Saken debatteres på Tribunekultur.com og på Viking Hordenes forum.

Comment

Originally posted by Plaum View Post

Mer her (Rogalands avis)

Slik jeg har forstått det er ikke disse casuals, slik det er fremstilt i artikkelen, men ultras. Saken debatteres på Tribunekultur.com og på Viking Hordenes forum.
        Det slutter aldri å overraske meg hvor mange som tror det er en lur idé å kaste ut alle som ikke er A4 i deres egne øyne. Det er bare å se til UFC, plankehaugen og nå vikinghordene for å se at det kan være greit å holde på et mangfold og utvikle seg fremfor å støte ut medlemmer.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Plaum View Post

Mer her (Rogalands avis)

"Hordene skal være en mest mulig ensartet gjeng", sier sikkerhetssjefen deres. Jaja...

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
            "Hordene skal være en mest mulig ensartet gjeng", sier sikkerhetssjefen deres. Jaja...
            Det er derfor de aldri vil kunne utfordre oss på tribunen!
            IKAROS

Comment

Litt rart at alle må gå på en eller flere "Unge Enga-smeller" før man skjønner at det kan være greit å snakke sammen og være enige om at man ser litt forskjellig på ting - men at klubben og støtten til klubben forener oss ...og alt det der.

Men slik er vi altså støpt, man må gå på trynet i dørstokken sjøl før man lærer å gå over den.

Heldigvis hadde noen akkurat gått på snørra rett foran ansiktet på meg da jeg fikk det ærefulle oppdraget å være sikkerhetsansvarlig sammen med Svenna. Og nå er jo han som spenner bein på folk borte også... Nei, for en fin sesong det skal bli!

Comment

F-19 kommer med tilsvar til Hordene i Rogalands Avis.

Det pussige med denne saken er at lederen i Hordene nekter å kommentere utestengelsen. Av utestengelsen på Hordenes nettside legges det til grunn: "I løpet av 2010 sesongen har det vært tilfeller av truende adferd, trakassering og tilløp til slåssing inne på F-Feltet mellom F19 og andre medlemmer som står rundt.". Det henvises derimot ikke til noen konkrete episoder. Debattanter rundt omkring på diverse fora har tilbakevist at noe slikt skal ha forekommet, men derimot påpekt at det har vært intern slossing blant andre medlemmer, noe som ikke skal ha blitt slått ned på. Det har også vært spekulert i at dette skal være et spill fra sittende styre slik at folkene i F-19 (som er populære hos folk flest i Hordene) ikke skal kunne stille til valg på generalforsamlinga. Vondt lukter det i alle fall.

Stabæk Support, Stormen og Kjernen med støtte til F-19/sleivspark til Hordene.

Comment

Working...
                X