Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dagfinn Enerly

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dagfinn Enerly

Jeg håper at noen vil dra igang en hyllest til ære for dagfinn enerly i morra. greit at han spilte for ffk, men han var tross alt med på å hjelpe oss til å vinne seriegullet i fjor, og jeg syns virkelig at det er tragisk det som skjedde med han og håper det er flere enn meg som vil være med på å gi han litt støtte i løpet av morgen dagens kamp

Re: Dagfinn Enerly

Oslogutt er`n også!

Er`n ikke fra Ammerud mon tro? Ammerudhellinga kanskje? hmm?

Ei kasse, er passe!!

Comment

jo han er her fra grorudalen.

så håper dere gidder å støtte han litt i morra.

Tenkt om det skulle skjedd en av våre vi hadde sunget for han hver eneste kamp livet ut. Så en gang for dagfinn enerly skader ingenting

Comment

i fjor trente han på grei banen med venner og fam. fy faen som han skyter!

Comment

ja han var en fantasktisk god skytter og hadde noen grusomme frispark, er synd han måtte ende sin fotball karriere på den måten, unner ingen det(jo kanskje noen bergenesere,fugler,barter og sosser) men det er ikke poenget alle burde reise seg for han. Han var en stor profil på nittitallet og håper du vil være med å gi din støtte til han.

Var et rørende intervju med han på tv2 igår.

Og selv om han er/var fredrikstad spiller så er det ikke godt å se sånt

Comment

La oss "hylle" Dagfinn de neste 10 årene også..

Begynner det ikke snart å bli nok??

Mvh Stefan

Comment

ikke overdramatiser dette.

Det er snakk om en gang, selv om at han ikke er en av våre så er det lov å vise litt medfølelse.

Hadde du likt å vært i hans posisjon kanskje?

Trokke det. Ekke så gøy å være lenket til en rullestol å knapt kunne spise en brødskive aleine. Men hvis du er så mot å vise litt medfølelse så.

Skal du på kampen i det hele tatt?

Comment

Det er ikke snakk om én gang.

Vi hylla ham to ganger i fjor vedrørende opprykkskampene til Vålerenga 2 mot Fredrikstad 2. I Fredrikstad var det riktignok Plankehaugen som starta, men Klanen hang seg på. I Vallhall starta Klanen.

Det holder med oppmerksomhet til Enerly nå. Han har jo til og med sitt eget fond.
                in Absinthia

Comment

kan være enig at det begynner å bli litt mye. ting skjer hele tida, og at dag finn var fotballspiller og kjendis gjør at det kommer mye i media. helt klart så støtter jeg å hylle han og alt sånt der, men kan ikke holde på sånn for alltid da. skal vi hylle alle dem som får hjerteinfarkt også når dem spiller fotball da? skjedd en del ganger det også. dem døde jo faktisk.... kan ikke gjøre sånt hver gang vi spiller mot dem.

dersom ffk kommer til finalen syns jeg det hadde vært en god ide og syngi her skulle dagfinn vært eller no sånt no, for det er en litt stor dag, men en kvartfinale dem taper mot enga er ikke mye å hylle han for syns jeg.. ikke for å være respektløs eller noe dette her, men ja... enig at det begynner å dra ut i det lange her..
                  IKAROS

Comment

Sitat: Den fre, 18 august 2006 13:49 skrev kenta28:

> ikke overdramatiser dette.

> Det er snakk om en gang, selv om at han ikke er en av våre så er det lov å vise litt medfølelse.

> Hadde du likt å vært i hans posisjon kanskje?

> Trokke det. Ekke så gøy å være lenket til en rullestol å knapt kunne spise en brødskive aleine. Men hvis du er så mot å vise litt medfølelse så.

> Skal du på kampen i det hele tatt?

--------------------------

Jepp, jeg skal hele tatt på kampen

Jeg har også medfølelse for alle med nakkeskader o.l, men jeg synger ikke for dem heller(i det hele tatt).

Mvh Stefan

Comment

Eneste grunnen til at noen her kom på å hylle ham er vel strengt tatt fordi han var på tv i går? Jeg nøyer meg med å uttrykke dyp medfølelse for dagfinn her på forumet og i tankene. Tekstbanner har vi hatt også..
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den fre, 18 august 2006 13:49 skrev kenta28:

> ikke overdramatiser dette.

> Det er snakk om en gang, selv om at han ikke er en av våre så er det lov å vise litt medfølelse.

> Hadde du likt å vært i hans posisjon kanskje?

> Trokke det. Ekke så gøy å være lenket til en rullestol å knapt kunne spise en brødskive aleine. Men hvis du er så mot å vise litt medfølelse så.

> Skal du på kampen i det hele tatt?

>

--------------------------

Det er mange andre i verden som opplever det samme. Skal Dagfinn Enerly får masse mer oppmerksomhet bare fordi han var fotball spiller? Tenk hvordan det er for alle de andre som har det som han. Uretferdig behandling mener jeg. For all del, jeg syns synd på Dagfinn, men det kan bli litt mye. Syns det er greit med en hyllest i dag, men så setter vi strek der.

Men ingen sang til han. Nei nei.

Comment

Enig med Sasukhan!

Er veldig mange som er i enerly sin posisjon, men blir heller dytta inn i en omsorgsbolig uten noen som sender en eneste tanke. Syns jævelig synd på Enerly, men han er ikke alene. Still heller opp på Enelys dream team i fredrikstad. vis støtte der.
                          ----Har øl, er glad---

Comment

Working...
                          X