Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd: Viking - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd: Viking - Vålerenga

Serieåpning og snart utsolgt på feltet vårt så vidt jeg skjønte?

Etter hva jeg har hørt fikk vi 800 billetter, og det er under 100 igjen. Noen som kan bekrefte/avkrefte? (nei, jeg gadd ikke lete så mye etter tall selv)

Ligger ann til god stemning i Stavanger en kald lørdag!
    IKAROS

Gleder meg til den kampen her Håper det blir utsolgt!

Comment

Frister jævlig mye å reise over! Er vel ikke så halvgæren pris med buss fra Bergen til Stavanger.
      Elsker Bergen By

Comment

Originally posted by superman View Post
        Serieåpning og snart utsolgt på feltet vårt så vidt jeg skjønte?

Etter hva jeg har hørt fikk vi 800 billetter, og det er under 100 igjen. Noen som kan bekrefte/avkrefte? (nei, jeg gadd ikke lete så mye etter tall selv)

Ligger ann til god stemning i Stavanger en kald lørdag!
        Jeg tipper det kun er snakk om at vi nesten har solgt ut de 400 første billettene vi bestilte. Her er det kun og kjenne sin besøkelsestid. Ingen hockey og skylde på, i tillegg er det lørdagskamp

Comment

Vi har fått halvparten av kvoten til salgs her i Oslo og resten i døra på stadion. Derfor er det omtrent 70 igjen i Sjappa, og fire hundre som går inn uten brudulje i stadionporten.
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Hvordan er mulighetene her for å få avsperret deler av feltet, slik at vi får folk til å stå mer samlet? Vet at Tore tilbød seg å gjøre dette i fjor (tommel opp!), men hvordan stiller KST seg til å kunne gjøre noe av det samme i år? Og hvem kan jeg bruke som kontaktperson i KST for å avtale noe sånt?

Plaum, som gleder seg til Stavanger!

Comment

Originally posted by Plaum View Post
              Hvordan er mulighetene her for å få avsperret deler av feltet, slik at vi får folk til å stå mer samlet? Vet at Tore tilbød seg å gjøre dette i fjor (tommel opp!), men hvordan stiller KST seg til å kunne gjøre noe av det samme i år? Og hvem kan jeg bruke som kontaktperson i KST for å avtale noe sånt?

Plaum, som gleder seg til Stavanger!
              Snakk med Tore da vell. Hvis ikke han fikser det, kan han sikkert formidle det videre til KST

Prates i Stavanger!

Comment

Mitt forslag er i alle fall å stenge av det nederste feltet (som er mye mindre enn det øverste), tipper vi ikke klarer å selge alle billettene våre uansett. På den måten får vi samla alle på samme tribune, uten tribuneskille imellom. Samtidig som at vi kommer oppunder taket.

Borteseksjonen kan sees på dette bildet (feltene over og under det stygge gule banneret).

Tore har ikke tilfeldigvis en mailadresse? Dyrt å ringe fra Tyskland. Send mailadressen på pm.
                Last edited by Plaum; 15.03.2011, 13:00. Reason: presisering

Comment

Jeg kan ta en prat med ham jeg. Har hvertfall mobilnummeret hans.

Comment

Eventuelt så er det bare å legge alle bannere på nederste seksjon.
                    Vi er St.Hallvards menn

Comment

Originally posted by Tor Magnus View Post
                      Jeg kan ta en prat med ham jeg. Har hvertfall mobilnummeret hans.
                      Har snakka med han nå. De stenger det nederste feltet, men det er uvisst hvor mange billetter som selges så da kan det hende det må åpnes igjen. Men det er null problem, poenget er jo at vi klarer å fylle opp det øverste feltet.

Bannere på nedre er også en godt idé hvis dette ikke fylles opp. Viktig å sette preg på tribunen vi står på.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                        Mitt forslag er i alle fall å stenge av det nederste feltet (som er mye mindre enn det øverste), tipper vi ikke klarer å selge alle billettene våre uansett. På den måten får vi samla alle på samme tribune, uten tribuneskille imellom. Samtidig som at vi kommer oppunder taket.

Borteseksjonen kan sees på dette bildet (feltene over og under det stygge gule banneret).

Tore har ikke tilfeldigvis en mailadresse? Dyrt å ringe fra Tyskland. Send mailadressen på pm.
                        Enig med deg der. Får håpe det funker!

Comment

Pleier vel stort sett aldri å stå folk der uannsett så blir sikkert ikke no prob i år heller...

Comment

Så drar vi til Stavanger
                            http://klanen.no/bardisken/saa_drar_vi_til_stavanger
                            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Ikaros om seriestarten :
                              http://ikarososlo.wordpress.com/2011...til-stavanger/
                              - Ikaros -

Comment

Working...
                              X