Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

bluss, bangers o.l

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bluss, bangers o.l

hvor kjøper man dette fra ?

smell effekter , blinkende bluss osv.

Synd det er så jævlig strengt med bluss o.l , skjønner det kan være litt riski når 50 fulle veiver med bluss, men det skaper så utrolig bra stemning ! syns nå jeg!

Comment

Originally posted by Stiffler View Post
      Synd det er så jævlig strengt med bluss o.l , skjønner det kan være litt riski når 50 fulle veiver med bluss, men det skaper så utrolig bra stemning ! syns nå jeg!
      Syns jeg også, så derfor bør vi fortsette med å jobbe for saken!
      Og også fortsette med å gjennomføre blussing osv, organisert og godkjent, som vi gjorde noen ganger ifjor!(utrolig hvor sterkt kick man får av blussrøyk og lys)

Uansett, er ikke så vanskelig å skaffe dette utstyret "Stone_Island", par raske google søk så er du godt på vei, uten at jeg gidder å gjøre det for deg.

Men for all del, om du skaffer det, hold blussinga for deg sjæl! og ikke inne på stadion, med mindre du får go go fra tifogruppa(som da organiserer det og får det godkjent av de aktørene som må godkjenne et slik arrangement)
      Det er nå min mening, litt offtopic, men dog umulig å lavær å kommentere når det først spørres etter detta.

Comment

Originally posted by robertlorang View Post
        Syns jeg også, så derfor bør vi fortsette med å jobbe for saken!
        Og også fortsette med å gjennomføre blussing osv, organisert og godkjent, som vi gjorde noen ganger ifjor!(utrolig hvor sterkt kick man får av blussrøyk og lys)
        I fjor hadde vi 1 lovlig blussing. Denne var den første lovlige blussinga oppå tribunen på Ullevaal noensinne og ble mulig gjennom en dispensasjon. Dispensasjonen var for at vi skulle kunne teste det nye regelverket som er under utarbeidelse.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
          I fjor hadde vi 1 lovlig blussing. Denne var den første lovlige blussinga oppå tribunen på Ullevaal noensinne og ble mulig gjennom en dispensasjon. Dispensasjonen var for at vi skulle kunne teste det nye regelverket som er under utarbeidelse.
          kanskje vi kan få testa det ut noen ganger i år også?

Comment

Originally posted by 2rstein View Post
            kanskje vi kan få testa det ut noen ganger i år også?
            Det vil tida vise

Comment

Originally posted by Erlink View Post
              Det vil tida vise

Det skjer i år også, det er jeg nesten sikker på..

Comment

du baserer dine fakta på ?
                228

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
                  du baserer dine fakta på ?

Med fare for å kverulere så skriver han "nesten sikker" og ikke "sikker". Det er med andre ord ingen påstand om at dette blir et faktum i framtida...
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                    Med fare for å kverulere så skriver han "nesten sikker" og ikke "sikker". Det er med andre ord ingen påstand om at dette blir et faktum i framtida...
                    Stemmer, bare en tanke jeg hadde

Comment

Originally posted by Stiffler View Post
                      Stemmer, bare en tanke jeg hadde
                      OM det blir flere "testruns" er avhengig av meg, Lars Stensby (og hans evne til å overtale NFF) , Øystein Rosenlund (ny leder i EngaTifo) og velvilje fra klubben. Litt grovt sagt.

Jeg tar ikke det for gitt :-p

Comment

Working...
                      X