Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd: Vålerenga - Aalesund

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JohnF View Post
    Jeg mener balansegangen mellom å drite i å flagge mens spillet pågår og å flagge som faen når ballen er ute av spill/ved scoring osv funker fint nå...tror de fleste som står bak er enige egentlig..?
    Vil jeg tro. Hadde ikke hatt noe problem med dette om jeg stod bak.

Comment

Litt tilbake til topic.
      Stemninga fra start igår synes jeg var upåklagelig, sangene kom tett, trøkka bra, og folk virka gira på å synge og støtte gutta. Naturlig nok bra etter første scoringa, men det dabber etter det litt av. I 2 omgang aner jeg ikke hva som skjer, men siste 20? så var det jo omtrent ikke trøkk i det hele tatt? Vi leder 2-0, men det virker ikke som det er noen entusiasme å spore! Hva kan det skyldes? Fredagskamp? At folk ikke er i matchmodus? Ikke veit jeg.
      Merka også at jeg ikke klarte å gi 110% hele tida igår, noe jeg er er ganske skuffa over selv. Fredag klokka 19 etter en lang arbeidsuke får ta noe av skylda, men hva som skal få resten av skylda, veit jeg ikke helt. Men, det var mange på 228 som var langt under pari, desverre.
      Det er ihvertfall mye å gå på, det er det ingen tvil om!
      Synes forøvrig at man ikke trenger å trekke ut "øl og vold" så utrolig lenge når man merker at den ikke sitter på det tidspunktet. Vi har passert 80 min, og leder, og når en sang ikke sitter da, så klem til med noe annet mener jeg. Det virker så dørgende stille på stadion når 30 mann forsøker å holde liv i noe som allerede har dødd.
      "Se der danser Vål'enga" rett etter scoring hører heller ingen steds hjemme, det er absolutt ingen stemningssang, og når folk er gira, så trøkk til med en enkel hoppesang som får folk med, og som skaper god stemning!

Håper ting løfter seg mange hakk til Stabæk borte, både fra oss nedi hjørnet, og alle andre som skal på match, gjerne slike tilstander det tidvis var i Stavanger i serieåpninga, hvor det var god mentalitet og innsats fra veldig veldig mange!
      Vi har mye å gå på, og håper og tror dette bedrer seg raskt ettersom folk kommer i matchmodus igjen
      Men for all del, vi vant, vi leder serien, og det er ihvertfall jævla deilig!
      Ikaros

Comment

bilder fra kampen???

Comment

Originally posted by Duuninho View Post
          Litt tilbake til topic.

Synes forøvrig at man ikke trenger å trekke ut "øl og vold" så utrolig lenge når man merker at den ikke sitter på det tidspunktet. Vi har passert 80 min, og leder, og når en sang ikke sitter da, så klem til med noe annet mener jeg. Det virker så dørgende stille på stadion når 30 mann forsøker å holde liv i noe som allerede har dødd.
          Veldig enig i akkurat dette. Ser liten/ingen vits i holde evighetssanger i gang når 90% ikke synger lenger.
          En By - Ett Lag

Comment

Originally posted by Onnis View Post
            bilder fra kampen???
            Det er noe ræl her. Ikke akkurat topphyllestoff, men det er da noe.
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

Står øverst på 229 på kampen igår og bra trøkk i starten. Men dabber av veldig etterhvert..Når man synger øl & vold så føler jeg at 99 % synger det første og noen få pluss meg synger skamslåtte bønder. Har alltid sunget det siste, da jeg føler at der trengs det mer trøkk...

Det var fredag, dette var nytt og ikke minst er det tidlig i sesongen. Men dette virker lovende. Noen nye sanger og fortsette med det gamle så blir dette bra, helt fornøyd blir man aldri uansett. Den dagen alt er perfekt er det vel påtide å legge skjerfet på hylla?

På 229 så hører man vestbredden, men hva om de 20 fra Junior Klanen bytter plass med Mini Klanen?. Junior Klanen synger vel ikke så mye uansett da man er på vei til de voksene rekker?

Mikkel

Comment

Stemminga sett i fra min plass på 228:

Syns vi starta veldig bra, det har grodd godt av bidragsytere der jeg står.
                Mange nye folk som gjorde seg fortjent til en stjerne i min bok ihvertfal, stå på videre!
                Men etter en forrykende start så syns jeg vi mister litt av brodden utover omgangen. Fra andre omgang og utover syns jeg det sakte men sikkert gikk nedover. Ikke fordi folk ikke gadd, men fordi folk ikke hadde så mye mer å gi rett og slett, det var mange hese stemmer rundt meg.

Det var til tider dårlig kommunikasjon, klønete starting, feil valg og dårlig timing på startinga fra oss forsangere, sjøl er jeg veldig misfornøyd med min innsats.

Min konklusjon er at vi var veldig "rustne" på tribunen, samtidig viste veldig gode takter til tider. Vi har mange ting å jobbe med, med det skal nok ikke så mange justeringer til før det kommer til å sitte.
                Skal jeg trekke fram en positiv ting så blir det bredden og miniklanens innsats på kanon-sangene.
                ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by independent- View Post
                  Åja. Smarting, du.

Skal alle som står bak flytte seg til siden eller? Hehe...kanskje det rett og slett skal være helt tomt bak, fordi flagging er tross alt viktig.

Herlig logikk. Dog ser jeg ikke helt issuet her, det flagges da ikke HELE tiden. Ved scoringer og enkelte rop er det greit nok.
                  Du spurte jo faktisk om hva han mener. Og det står svart på hvitt hva han mener i innlegget. Det var alt jeg prøvde å komme frem til. Derimot prøvde jeg ikke å starte en lang diskusjon om flagging, den har vi hatt før.

Comment

Originally posted by Tor Magnus View Post
                    Du spurte jo faktisk om hva han mener. Og det står svart på hvitt hva han mener i innlegget. Det var alt jeg prøvde å komme frem til. Derimot prøvde jeg ikke å starte en lang diskusjon om flagging, den har vi hatt før.

Hvis dere fortsatt skal krangle gjør det på PM.

Mikkel
                    Moderator

Comment

En ting som skuffet meg litt, var hvor mage som faktisk satt på nedre bandit hele kampen.
                      Positivt var hvor mange som var på bredden.

Comment

Stemmingsrapporten har kommet ut:

http://klanen.no/sanger/i_aar_saa_tar_vi_alt
                        ouSV - Enga for de gale!

Comment

Tifo

Har sett et par videoer og noen bilder etter kampen, men ennå ikke fått sett alt av tifoen fra denne kampen. Et sted hvor det ligger bilder/video av tifoen?
                          Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

Comment

Pga litt opplastningsproblemer kommer denne rimelig seint. Men om alt går som det skal er Stabæk filmen ute før LSK matchen

VIF - Aafk
                            IKAROS

Comment

Bra laga Supermann. Artig medmye variasjon i filminga også.

Comment

Working...
                              X