Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Etterlysning: Bilder av tifo mot Aafk.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Etterlysning: Bilder av tifo mot Aafk.

Undertegnede tok ikke med fotos i beregninga under gjennomføringa av tifoen, og ettersom fast fotograf Kevin flotta seg i Roma mens kampen gikk av stabelen har vi ikke bilder bortsett fra ett mms-foto av første del av moroa.

Sitter du på fotos av tifoen, begge deler av den, hadde det vært strålende om du kan dele stasen med oss. Bruk tifo at klanen dott enno.

På forhånd takk for hjelpen.

Øystein
    Leder EngaTifo
    ----------------
    Pilsner og slagsmål.
    Ille tilredte agronomer.

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
    Sitter du på fotos av tifoen, begge deler av den, hadde det vært strålende om du kan dele stasen med oss. Bruk tifo at klanen dott enno.
    Regner med at EngaFilm har fått med seg tifoen på opptaket sitt. Går vel ann å fikse noen screenshots fra den om det ikke finnes noe annet.
    - Ikaros -

Comment

Det hadde vært jævla flott om noen satt på bilder av Æljen-tifoen også...
      SK Vålerenga Fotball

Comment

Her er det også gjort en for dårlig innsats fra meg. Det er beklagelig men jeg var ikke klar over at Kevin var fraværende før på kampdag, og da fikk jeg ikke iverksatt nødvendige tiltak.

Vi har flere fotofolk på blokka, men det hadde vært fint om Styret kunne hjulpet til med å skaffe en fotoansvarlig.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Ja, bilder i bedre kvalitet og fra etter at vi hadde snudd arkene hadde vært flott! Er spent på hvordan det faktisk så ut i gull

Apropos dette med bilder, så synes jeg det er merkelig at vif-fotball.no ikke tar bilder av oss og tar med i kampalbumene på facebook!
          Stusser også over at det kun zoomes inn på barn og unge blonde kvinner i matchvideoene på VIFTV, det må da være et poeng å eksponere Klanen og vise den vanligvis så gode rammen rundt kampene våre? Det er behagelig nok å hvile øya på, men jeg ser ikke på fotballvideoer for å se på vakre kvinner, akkurat da er jeg faktisk mer interessert i fotballen og tribunelivet...

Stor takk til du/dere bak EngaFilm, konge filmer som jeg veit mange setter pris på! Keep it up!

Comment

Noen mobilbilder.

Comment

Flotte greier, Sila!
              ----------------
              Pilsner og slagsmål.
              Ille tilredte agronomer.

Comment

utrolig bra at du hadde fått med tifoen.

ble desverre litt lei meg da jeg syns gullsiden ikke var så tydelig. det så så tomt ut, forhold til rød/blå versjon. nesten som om det var flere folk som hadde tatt ned arket.

men alt i alt, bra tiltak

Comment

Working...
                X