Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Start borte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Start borte

Fantastisk! Herlig innsats på feltet i går. Bra lydtopper, kontinuerlig trøkk, og muligens tidenes beste match visuelt.

Takk til alle som bidro!

Har vært veldig bra trøkk på mange av bortekampene i år!

I tillegg til bra trøkk og mye visuell morro, var det et solid oppmøte i Kristiansand i går. Er nødt til å være demotiverende for Start-spillerne og det motsatte for gutta i kongeblått, når bortesupportene ihvertfall er dobbelt så mange som de stående og syngende(?) hjemmesupporterne.

Comment

Et ord: Magisk!

Comment

Er lenge siden jeg har hatt det så morsomt på tribunen som i går, er ikke annet å si som en annen over her sa: Magisk

Men desverre fikk jeg høre fra en som hadde sett kampen på tv, at de knapt hadde hørt noe til oss der...

Comment

Måtte selv se denne på tv, og det er riktig, det hørtes ikke spesielt bra ut.

Men som de fleste nå har fått med seg så er lyden på TV til å drite ganske langt i... Hver gang de filmet tribunen vår kunne man lett se at det var bra liv der. Morro å se mye flagg/2 stangs oppe, hele feltet hopper og bruker armer osv.. Fortsett der neste gang!
          IKAROS

Comment

Kjempe bra. Bare prøve å få med samme prosent andelen til å være med å skape god stemning å ha de morro på hjemmebane også nå

Comment

Tv2 Bergen skrur jo ned lyden på oss alltid da.

Kudos til alle som bidro., Fy f vi sang dem ut av stadion og helt ned til bedehuset på andre siden av byen. Mektig med mye flagging og bra trøkk kampen igjennom.!!

Årets beste bortekamp fra tribunen??

Comment

Lyden på tv er alltid dårlig, sånn er det. Tror ikke spesielt det er tv2. Han ene kommentatoren så også at som vanlig når vålerenga spiller, så er det klanen man hører. Mye flagg også, tenkte litt for meg selv at her er det mange som kommer til å få kjeft, men dersom det blir akseptert å flagge slik under kampen har vi kommet en lang vei!

Gleder meg til i kveld!

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                  Mye flagg også, tenkte litt for meg selv at her er det mange som kommer til å få kjeft, men dersom det blir akseptert å flagge slik under kampen har vi kommet en lang vei!

På sør Arena har vi et felt med under 10 rader. At det flagges i 'full' høyde på deler av feltet da er helt naturlig, og gunstig. Hadde det blitt flagget fra de nederste to radene i full bredde ville nok aksepten vært langt lavere.
                  Last edited by Muppetkokken; 29.06.2011, 09:39. Reason: Fiksa siteringskoden...

Comment

Stemningsrapport

Comment

her er filmen
                      IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                        Herlig!

Fy faen så artig det var på den matchen!

Comment

He he. Konge.

Comment

Det var jævlig fett der! Bra trøkk! Ganske hyggelig politi også, hehe.

Comment

Working...
                            X