Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vif-Molde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Vif-Molde

Helt ok stemning, ikke noe å skryte, men så møter vi et lite drittlag som ingen hater. "Kom igjen enga" på 228, drar seg opp på slutten, noen hoppesanger som i ny og ne sitter, ellers mye halvveis.

Er ikke meningen å gå ut mot noen personer nå, men det er en ting jeg gjentatte ganger på Ullevål i år har sett meg skuffet over. Og det er trøkket på høyre siden av 228 . Øverst finnes det så klart noen synger høyt og drar til. Men fortsatt, i et lokomotivfelt er det vel noe man kan forvente av de som står der? Er ikke stort andre sanger enn "står du stille" som får folk til å hoppe eller "Oslo By st.halvarsmenn" til å bruke armene. (vet at det finnes unntak)

Det jeg savner er litt aktivitet.

Ha en fin kveld, prates på lørdag. Da skal det trøkke!

Enig i det Tor Magnus skriver. Altfor mange latsabber på høyresiden, som verken er med på det visuelle, vokale eller flagging (flagg som ligger på bakken før kampstart). Men det er også noen som prøver, skal ikke glemme dem, men det holder tydeligvis/naturligvis til å skape nok trøkk. Det er jo så latterlig fett når alle 'er med', så personlig skjønner jeg ikke hvorfor noen folk er så inaktive. Burde folka som ikke er med i noen gruppering, og samtidig er med på å skape trøkk trekke inn mot Ikaros/Sirkus?

Comment

Bra skrevet. Ikke noen dum idé å flytte de som bidrar mye inn. Men på en annen side kan det være greit og ha noen bidragsytere som får med seg folket hvor stemningen synker.

Comment

Originally posted by herroin8 View Post
        Burde folka som ikke er med i noen gruppering, og samtidig er med på å skape trøkk trekke inn mot Ikaros/Sirkus?
        Ja, det mener jeg. Det er påfallende å se forskjellen mellom stemningen på borte- og hjemmebane i år. Forskjellen på bortebane er at alle de ivrigste trekker sammen, slik er det ikke på hjemmebane.

Alle som bidrar til å skape trøkk er hjertelig velkomne til å stå med Ikaros på match!

Comment

Originally posted by herroin8 View Post
          Burde folka som ikke er med i noen gruppering, og samtidig er med på å skape trøkk trekke inn mot Ikaros/Sirkus?
          .... eller begynne å snakke med folka rundt seg og skape noe selvgående. Dette er vanskeligere, men sprer stemninga slik at man får med seg større del av svingen.
          Last edited by Erlink_gammel; 30.06.2011, 14:57.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Så kampen på tv og husker jeg spesielt registrerte at Ogude-sangen runget godt! Imponerende Har den kommet for å bli nå? Husker den møtte mye motstand...

Ellers meget bra at Klanen fortsetter å støtte laget selv om man ligger under 0-1 etter 4 minutter!

Comment

Jeg brukte pausen mot Molde til å slå av en prat med en bekjent helt på den ene siden av colasvingen. Praten ble litt lang å jeg ble sittende på siden rundt en syv min av andre omgang.

Disse syv minuttene brukte jeg til å studere kjernen/FG litt, da jeg som regel ikke har så god oversikt da jeg står der selv. Greit at resultatet var dritt og kanskje folk er litt treige etter pause, men dette var ett trist syn.

Det går en vertikal linje fra Ikaros til Sirkus som kjører på hele veien både vokalt og visuelt. Rundt var det NESTEN helt dødt. Såvidt folk gidder å løfte henda for å klappe engang. Har aldri fått ett så dårlig helhetsinntrykk av gaza noengang. Håper de syv minuttene var unntaket og ikke regelen.
              Enga Terror Squad

Comment

Er nok en gjennomgående greie dette her. Men hva får man gjort? Eneste man kan gjøre er å synge , klappe , hoppe og flagge for harde livet , å håpe på at flest mulig henger seg på.

Comment

Jeg satt helt på enden av Bendit ved pølsekiosken (Mellom Bendit og Bredden), fordi jeg hadde med meg en gammel kamerat. Jeg fikk et helt annet inntrykk av det dere har fått ihvertfall.

Klanen var faktisk i bra form, sangene ble hørt veldig godt og det var "mumlesanger". Generellt god stemning gjennom hele kampen, mye pga. bra arbeid av Ikaros. Bra utvalg av sanger. Bredden var med godt med på "Kom igjen Enga", det ser ut som at de også har begynt å åpne ganene sine igjen.

Det var ihvertfall ingen tvil om hvem som vant tribunekampen, hvis vi holder samme nivå idag også, er jeg veldig fornøyd!

Comment

Working...
                  X