Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvor er det blitt av Analtoget?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Husker engang ca i 1995, da noen på tribunen på Jordal Amfi ropte "Vi vil se rompa til Atle", og Atle skøyta bakover og viste hockeybukserompa.

Det var så morsomt at det ble sunget etter hver ENESTE kamp, tap seier eller uavgjort resten av mannens karriere.

Det var ikke like morsomt 2002. Noe av morroa var på en måte borte.

Men de som ropte syntes det var like hysterisk som i 95.

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
      Hehe, jeg drister meg til å tippe at det var et aldri så lite snev av ironi i det scarface skrev
      Over til saken: Ja til analtog etter tilintetgjørelsen av TIL!
      Det er korrekt ED1913. Scarface er analtogets far. I 9 av 10 tilfeller er det faktisk han som starter toget.
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
        Det er korrekt ED1913. Scarface er analtogets far. I 9 av 10 tilfeller er det faktisk han som starter toget.
        Dette veit han fordi han i 10 av 10 tilfeller står foran han som starter, med buksa på knærne.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
          Dette veit han fordi han i 10 av 10 tilfeller står foran han som starter, med buksa på knærne.
          Syns jeg aner en viss sjalusi her?
          *****KREPP ARMY*****
          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Syns jeg aner en viss sjalusi her?
            Det er ganske usolidarisk av deg og tafse til deg alt sammen faktisk. Så sjalusi er det i bøtter og spann!

Den beste løsninga er kanskje at vi bare slutter med analtog? Så ikke det blir noe krangling...
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Kan bekrefte at Scarface er stor fan av analtoget! På toget til Kristiansand i 2009 trosset han sjokkerte barnefamilier og øvrig publikum ved å få med konduktøren (dame) på å hoppe gjennom flere vogner..

Comment

Working...
              X