Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF-TIL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF-TIL

Ja, hva synes dere? Føler vi klarte å skape en bra ramme rundt matchen selv om det var enda mer glissent enn de påstått 12.000 solgte billettene.

Bra jubel på scoringa, bra visuelt av Ikaros siste 10-15 min. Grei variasjon på startinga.

Resten var ganske så slapt...
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Det var litt felles-ferie slapt ja. Men i perioder viser vi storhet, spesielt rundt scoringene og selvfølgelig med "Mostafa vil hjem til Vålenga/seriegull" mot slutten.

Litt funny i pausen når noen i 228 prøvde seg på en moshpit

Comment

Piping

Kutt ut piping folkens. Greit nok å pipe i etterkant av situasjonen, men gi faen i å pip hver gang mannen har ballen. Folk må gjerne holde kjeft, men la være å sabotere for de som prøver å støtte eget lag. Det er plent umulig å holde i gang en sang om det skal pipes som faen hver gang den idioten har ballen.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
          Kutt ut piping folkens. Greit nok å pipe i etterkant av situasjonen, men gi faen i å pip hver gang mannen har ballen. Folk må gjerne holde kjeft, men la være å sabotere for de som prøver å støtte eget lag. Det er plent umulig å holde i gang en sang om det skal pipes som faen hver gang den idioten har ballen.
          Helt enig! Hvordan drepe tribunekultur mest mulig effektivt..

Comment

Jeg merket at det var mye irritasjon rundt Ikaros hver gang det ble pepet. Det drepte sangene totalt.

Comment

Det var jo bredden som peip, det er jo faen meg det eneste de klarer å gjøre også (bortsett fra å hive seg på Kom igjen Enga!)
              Ikke så smart med tanke på synging, men effekten så jo ut til å funke, Yndestad spilte resten av kampen rævva og gjorde feil annenhver gang han fikk ballen.

Ikke at det nødvendigvis kan ha en sammenheng, men man må jo ikke se bort i fra det!

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
                Det var jo bredden som peip, det er jo faen meg det eneste de klarer å gjøre også (bortsett fra å hive seg på Kom igjen Enga!)
                Ikke så smart med tanke på synging, men effekten så jo ut til å funke, Yndestad spilte resten av kampen rævva og gjorde feil annenhver gang han fikk ballen.

Ikke at det nødvendigvis kan ha en sammenheng, men man må jo ikke se bort i fra det!
                Ja huff a meg, den bredden altså...
                Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Working...
                X