Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trommer, revisited (avledet fra tråd om bot)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kong Bojan View Post
    Skremmende...
    Det er faktisk veldig kult og jeg føler meg SÅ høyt oppe hver gang vi diskuterer lagene våres og medaljesankingen de siste 20 åra,en herlig følelse av hovmod og alltid øverst på rangstigen
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

• At vi ikke kan bli som grekerne er bare tull.. Når vi får gamle tanter til å oppføre seg som dette på tribunen er ALT mulig!
      IKAROS

Comment

• Originally posted by superman View Post
        At vi ikke kan bli som grekerne er bare tull.. Når vi får gamle tanter til å oppføre seg som dette på tribunen er ALT mulig!
        Er vel ikke tilfeldigvis Heerenveen-supporter han på 1:46 vel? Der snakker vi juletre fra topp til tå!

Comment

• Originally posted by Cyrus View Post
          Er vel ikke tilfeldigvis Heerenveen-supporter han på 1:46 vel?
          Ikke umulig. Men ikke sikkert heller...

De blå stripene med røde vannlilje-bladene er flagget til Friesland
          Kommer aldri til himmelen.
          Kommer aldri til hælvete.
          Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

• Da kan vi etterhvert bevege oss tilbake til det tråden egentlig handler om...
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

• jeg er redd for at dere som er capo og troppesupportere,kommer til og kjøre på med det og at vi får en splittelse,på en side hadde vært interesant og se hva som skjer, men en ting er sikkert hvis det skal funke og starte sangene nedrest på tribunen må dere ha ph eller andre virkemidler.Det er jo dere unge som er toneangivende nå og som kanskje bør få viljen deres,kanskje det blir bra på sikt,1-5 årsperiode,hva vet vel jeg.gammal feit og hetro.Syng høyt

Comment

Working...
              X