Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemingstråd: VIF - Mika (Europacup)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Erlink View Post
    Summen mot Mika var uansett et labrere trøkk enn på lenge. Å samle alle ett sted funker dårlig, fordi folk blir påvirket av sidemannen. Personlig er det stor forskjell på å stå ved siden av 3 gira folk og å synge alene (og høre sin egen forkjøla stemme tydelig) øverst i ei trapp. Innsatsen blir dårligere. Målet må da bli å sørge for at ca. hver 3. person over et så stort område som mulig er over gjennomsnittet ivrig. Da blir alle i mellom med på moroa.
    Det som hadde hjulpet begynner på C og slutter på APO....
    IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
      Crapo?

--
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Klager dere på livet på denne kampen? Det var 2300 tusen tilskuere, og dem var spredt utover stadion. De ivrigste sto i svingen og prøvde så godt man kunne. Men for noen er det tydelighvis aldri bra nok.
        Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
          Crapo?

--
          Godt gjetta

Men skal man ha alle de ivrige foran så er man ganske avhengig av en capo som gjør en ok jobb. Nå har vi testa det på en kamp med lite tilskuere uten capo, noe som ikke fungerte så veldig bra. Men blir feil å si at "alle ivrige foran fungerer ikke". Det må bare gjøres på riktig måte.
          IKAROS

Comment

Det så ihvertfall bra ut visuelt på torsdag!

Bilde 1

Bilde 2

Comment

En ting er å starte sanger når man står nede, det fungerer. Men når de som skal følge 2. og 3. sangerene står over de ivrigste, så man enten stå feil vei og synge opp på tribunen(da tror jeg at det blir mindre lyd ut på banen) for å spre trøkket videre. Merka stor forskjell når jeg snudde meg rundt og sang oppover(folk ble lettere med.) enn vaneligvis.

Da må man ta i bruk en eller flere såkalte capoer, spørsmålet er om det lydmessig blir bedre om de ivrigste står lenger opp å sprer sangene naturlig nedover, enn en alle ivrige står nede med capo-løsning.
              Min menning er at det visuellt er det nok best med nr 2(capo), men lydmessig mener jeg at det er nr 1.

Når det gjelder "blå/rød"-låta, så har den tatt sagte men sikkert tatt steg riktig rettning mener nå jeg. Noe som fungerer og som blir bare bedre og bedre ser jeg ingen grunn til å slutte med. Blant de beste sangene vi har er de som har tatt langt tid å innføre.

Jeg står fast på at det er for mange av oss unge ivrige som er for selektive når det kommer til å trøkke til på enkelte sanger. Både hos Ikaros og Sirkus og andre.
              Seff er det låter som folk digger mer enn andre å gir det siste ekstra på, men forskjellen på innsats, fra ekstase og full innsats på noen sanger til å små mumle på andre sanger er altfor stor mener jeg.
              Jeg mener spesielt når man har gjenger som Sirkus og Ikaros som legger mye stolthet i å være ultras/fans som gir alt hele tia, at man da skal mumle på enkelte sanger er dirkete flaut.
              Mener vi har mye å gå på ved å gå i våre egne rekker.

Uansett til denne oppe/nede debatten, så foreslår jeg at hvis vi slår ut mika så kan vi prøve å samle alle ivrige oppe mot paok som en test.
              Blir vel det nærmeste man kommer for å gjøre forholdene tilnærma lik.
              Sirkus+ flere valgte å prøve å stelle seg nede mot mika da kan Ikaros+ flere prøve å stå opp mot paok. Så kan vi ta en evaluering hvordan det funka etterpå.
              ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by superman View Post
                Min egen innsats var under enhver kritikk denne kampen. Delvis p.g.a at "komfortsonen" med kjente fjes var borte og lydnivået rundt meg (ca 20m i luftlinje fra IKAROS) var meget lavt. Det er ingen unnskyldning, altså, men likefullt et faktum.

Jeg så mye ned mot Plaum, Nimo, Svenna, Dikern og Daniel for å se hva de sang. Om en av dem hadde vært Capo hadde gjort temmelig nøyaktig 0% forskjell.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                X