Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Håvard Håvard Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Håvard Håvard Nielsen

Nå som Shelton har dratt, er det ikke naturlig å bruke hans melodi til Håvard Nielsen? Ganske lik spillertype, som kommer til å gi oss mye å glede over de neste par sesongene. Samtidig er sangen kjent for alle og passer godt med Håvard Nielsen.

Hå-hå-hå-hå-hå-hå-hå-hå-hå-Håvard er småmorsom, men ikke noe særlig mer. Flere som har klagd og ønsker å bytte den ut.

Slett ikke noe dumt forslag.
    Kommer aldri til himmelen.
    Kommer aldri til hælvete.
    Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

Alt er bedre enn H-H-H-H-H-H-Håvard... Ser gjerne at dette byttet skjer ja.

Comment

"Feit" blir brukt om Veigar. Stamming om Håvard.

Dette er altså våre egne spillere. Er det ikke en idé å la bønda stå for mobbinga?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          "Feit" blir brukt om Veigar. Stamming om Håvard.

Dette er altså våre egne spillere. Er det ikke en idé å la bønda stå for mobbinga?
          Igjen, Håvard-sangen er den samme som en av Vålerengas største bohemer på 90-tallet, Håvard Lunde. Hadde du holdt med klubben på denne tida ville du skjønt at Hå-sangen er ærefullt og ikke mobbing.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Igjen, Håvard-sangen er den samme som en av Vålerengas største bohemer på 90-tallet, Håvard Lunde. Hadde du holdt med klubben på denne tida ville du skjønt at Hå-sangen er ærefullt og ikke mobbing.

Håvard trenger sikkert ikke å bli minna på at han stammer midt under en fotballkamp av sine egne. Om man holdt med klubben for 20 år siden har ingeting med saken å gjøre. Blir som å synge refrenget fra den eneste kjente Clawfinger-låta til Dawda
            Kommer aldri til himmelen.
            Kommer aldri til hælvete.
            Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

Sorry ass Franko, har kun holdt med Enga siden 1993. Jeg kjenner da altså poeten Håvard, selv om jeg var veldig ung på den tida. Det blir dog litt anderledes her.

Comment

Første gang jeg hørte denne, så synes jeg med en gang at den var mobbende ovenfor Håvard. Mente at jeg hadde sett et intervju med han eller noe, hvor han kanskje stammet litt, også kom denne etterpå, og da tenkte jeg at "jaja, så det er det sånn mange av mine medsupportere på tribunen synes vi skal hylle en av våre egne..." Uansett om det er saken eller ikke, så er den ræva, end of story.

Comment

Hadde vært morsomt å finne ut om Håvard - Nielsen, altså - selv kjenner til sangens historie.

Det hadde kanskje - basert på det enkelte skriver i innleggene over dette - vært enklere for noen å synge sangen hvis de vet at Nielsen føler seg beæret når han han hører den fra tribunen.

Noen som kjenner Håvard og som kan gi et svar på dette?

LD.
                  Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Det spørs om Håvard Nielsen, som ble født samme år som Håvard Lunde kom til Enga, holdt med klubben på den tida..og det er jo på en måte for han vi synger når vi synger for Håvard Nielsen...
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Shelton melodien er perfekt da. Fengende melodi til en spiller som vi stort sett hyller etter et bra angrep/mål. Jeg stemmer veldig for.
                      IKAROS

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                        Hadde vært morsomt å finne ut om Håvard - Nielsen, altså - selv kjenner til sangens historie.

Det hadde kanskje - basert på det enkelte skriver i innleggene over dette - vært enklere for noen å synge sangen hvis de vet at Nielsen føler seg beæret når han han hører den fra tribunen.

Noen som kjenner Håvard og som kan gi et svar på dette?

LD.
                        Ja, jeg kan gi svar på dette. Min bestevenn er i Håvards omgangskrets og stod å venta på han utenfor Ullevaal da han hadde hørt den for første gang. Han frykta faktisk, som nevnt over her, at den var ment som mobbing for stammingen. Han syntes altså at sangen var ubehagelig og istedetfor å løfte han opp, trykka den han ned! Gutta måtte bruke resten av reisen hjem til å skryte av prestasjonen hans for å få opp selvtilliten igjen, for Håvard satt å følte seg mobba av sine egne! - Han kjenner altså ikke historien (som mange andre)

På vei hjem fra Åråsen fikk vi svar etter å ha sendt han en gratulasjons-sms. Jeg siterer:
                        Takk gutta, det var deilig. Men håper jeg får en ny sang, nyt kvelden!
                        Jeg håper noen fra sanggruppa leser dette og tar det opp til vurdering. Kanskje en sang med historie, but never the less: det er en sang som får en av våre egnes mager til å vrenge seg og trykker han ned. Jeg for min del nekter å stemme i neste gang noen prøver.

Støtter trådstarter her med "Håvard, Håvard Nilsen - Åh å-å-å-å" nå som Luton har dratt..
                        Jeg har rett - du tar feil...

Comment

Originally posted by Møkkasmurfen View Post
                          Jeg håper noen fra sanggruppa leser dette og tar det opp til vurdering. Kanskje en sang med historie, but never the less: det er en sang som får en av våre egnes mager til å vrenge seg og trykker han ned. Jeg for min del nekter å stemme i neste gang noen prøver.

Støtter trådstarter her med "Håvard, Håvard Nilsen - Åh å-å-å-å" nå som Luton har dratt..
                          Det syns jeg er mer enn god nok grunn til at vi skal finne på en annen sang til han! Vi skal løfte gutta, ikke trykke de ned!
                          Luton melodien kan funke
                          Hater Bergen by!

Comment

Fryktelig kjipt at han missliker den såppas, så skulle vel for all del ha klart å finnepå no nytt,eventuelt bruke Luton melodien. Men syntes vel det er artigere å komme med no egent til han. uten at man skal bruke så alt for mye tid å energi på det. Selv om jeg satt her å nynna litt for meg selv. Kan riktignok ikke huske hvor melodien/rytmen kommer fra, men teksten blei som følger:

ååååååå hååvaaard
                            håvard niiilseeeeen.
                            Han skårer mål igjen
                            å tar poenga med hjem.

Comment

Den vi hadde til Luton passer bra. Stemmer for den. Intill videre.

Comment

Working...
                              X