Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Eier ikke enkelte supportere stolthet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fyrtegn View Post
    Ja, er vel ikke no spesielt mindre visuelt der.(ligger ikke i skyggen av taket ihvertfal) Da ville man få mindre avstand imellom Sirkus og Ikaros, samt at det blir lettere å være synelige(hopping og flagg) og spre lyden ut til begge kanter.

Eystein
    Hadde kameraplattformen ikke vært der ville dette vært optimalt, men slik situasjonen er nå lar ikke dette seg gjennomføre pga TV2/MAX.
    Kan se for meg en lite fornøyd kameramann/dame når vi setter i gang med flagginga for fullt.
    - Ikaros -

Comment

Originally posted by DooRaaG View Post
      Hadde kameraplattformen ikke vært der ville dette vært optimalt, men slik situasjonen er nå lar ikke dette seg gjennomføre pga TV2/MAX.
      Kan se for meg en lite fornøyd kameramann/dame når vi setter i gang med flagginga for fullt.
      Tror dere er mindre i veien for kameramann/dame når dere står bak, en rett ved siden av. Men vi kan jo ta en flaggtest etter neste hjemmekamp
      ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by DooRaaG View Post
        Jeg synes man kunne stelt seg rett foran tv-kameraene med flagg! Så kunne de hjemme på sofaen dratt seg på stadion for å se kamp i stedet :-)

Comment

Working...
        X