Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klubben for alle.....gutter...?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lurer på hva Klanen hadde sunget om vi en dag skulle få en «offentlig» homofil som linjemann?

-jørn-
    (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
      Lurer på hva Klanen hadde sunget om vi en dag skulle få en «offentlig» homofil som linjemann?
      Hadde det blitt sunget noe som kunne blitt oppfattet som en hetsing pga. hans/hennes homofile legning, så hadde ikke det vært bra. Faktisk ville det i verste fall kunne blitt oppfattet som en hatefull eller diskriminerende ytring, noe som ifølge Straffelovens § 135a kan føre til bøtelegging eller fengsel i inntil tre år.

Men nå er vel takhøyden en god del høyere på en fotballstadion enn ellers i samfunnet, så vi får se når - hvis - det en gang skjer.

LD.
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by loco View Post

-jørn-
        Kampsang 3?
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Fotball er for gutter syns jeg var helt greit. Registrerte en haug med damer/jenter som sang det også.

Men å synge at hu er ei hore syns jeg var forkastelig, og er ikke den Klanen jeg ønsker å være en del av. Jeg håper mange tar seg selv i nakkehåra og oppfører seg mer heretter.

Ser noen nevner at man ikke synger for å rekruttere, men for å støtte Vål'enga. Er det å synge at linjedommeren er ei hore, å støtte sitt eget lag?

Skjerpings!
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by antiol View Post
            Beklager at jeg gnir dette inn, men slike holdninger er en trussel mot tanken om "Klubben for alle."
            Jepp, klubben er for alle, men Klanen er ikke for alle, den er for fansen.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
              Jepp, klubben er for alle, men Klanen er ikke for alle, den er for fansen.
              Inkluderende?

-jørn-
              (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                Fotball er for gutter syns jeg var helt greit. Registrerte en haug med damer/jenter som sang det også.

Men å synge at hu er ei hore syns jeg var forkastelig, og er ikke den Klanen jeg ønsker å være en del av. Jeg håper mange tar seg selv i nakkehåra og oppfører seg mer heretter.

Ser noen nevner at man ikke synger for å rekruttere, men for å støtte Vål'enga. Er det å synge at linjedommeren er ei hore, å støtte sitt eget lag?

Skjerpings!
                “That is what friendship means. Sharing the prejudice of experience.”

Charles Bukowski

Comment

Dette vil jeg si er spontan humor, og det er noe jeg vil ha i Klanen.

Det var morsomt med en gang, når man får tenkt seg om så er det kanskje ikke like hysterisk morsomt. Men da er det for seint!
                  Likevel synes jeg dette er rimelig harmløst, og det ligger like lite i dette som "etter kampen skal du dø"?
                  Det må være takhøyde for oss supportere, skal vi begynne å spørre sidemann om vi synes teksten vi kommer på er for drøy, før vi starter å synge??
                  Det siste vi trenger i Klanen er sensur på humoristiskt spontanitet.
                  Noen ganger bommer vi, det æ'kke værre..

Comment

Så kampen på TV og sjekka alle de misstenkelige offsideavgjørelsene ved å spole tilbake og se på nytt (opptil flere ganger). Fakta i saken er at Hege Steinlund (ja hun har ett navn) dømmer riktig i alle avgjørelsene bortsett fra en gang da det er nesten umulig å si.

Hoveddommer og den mannlige linjedommeren gjør svært mange feil, blant annet annulert scoring og svært mange tvilsomme frisparkavgjørelser. Det er nok denne kollektive frustrasjonen over dommeravgjørelsene som kommer til uttrykk.
                    ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by mæggern View Post

Belize:Grunnen til at det ikke kommer flere på kamper er at vi har spilt ræva første halvdel av sesongen...er mange år siden noen var redd Klanen,desverre..
                      Bullshit. Det er ingenting som tyder på at det har noe særlig å si. Økte tilskuertallet nevneverdig i 2010?
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by hbrx View Post
                        Fikk du velge kjønn?
                        Nei, men jeg valgte å ikke bli linjedommer!
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Vi har jo ytrings frihet som alle andre, som dommer og linjepikk burde du tåle at du blir hetsa av supportere! syns det er feil å bruke energi på at vi sang Fotball er for gutter! Bruk heller energien på tribunen og lag stemtmening enn å syte for at vi sang fotball er for gutter!

Comment

Skulle bare ønske folk kunne la vær å blande inn andre årstall,, som at 2011 er det året som alt ble sagt var riktig..
                            Ser man på utvikling av samfunn og sport generelt siden "90 tallet" så syns jeg helt klart livet og sporten var bedre på nitti enn nå.
                            Og er man "idiot" fordi man syns det har utviklet seg feil vei?
                            Er man idiot fordi man syns kvinner bør holde seg til kvinnefotball?
                            Er man idiot fordi man syns at journalister ala han som intervjuet VPG om "hva har du i vannet" skulle fått nakken knekt? I det minste skulle VPG gitt han en skikkelig ørefik..
                            Prøver han seg på humor? "Ja det går rykter om det".. Jeg kjente det kokte.
                            Hvorfor skal ikke 10000 personer i Klanen få synge eller si hva de vil om dommeren, når de og alle andre som styrer tydeligvis kan si hva DE vil??
                            Ikke kom å si at det ikke finnes en linjedommer, eller som jeg har lært: LINJEMANN, som er bedre enn denne kvinnelige dommeren.
                            Det handler om samfunnets holdning generelt, som har gått ad dundas. "Mannsdominsasjon" er ut.
                            KVOTERING er in.
                            SNART spiller vi 5+5 gutter og jenter. Keeperen bytter annehver kamp.
                            Sklitaklinger blir forbudt, begynner man å blø så må kampen avlyses mtp smittefare og sykdommer.. Aids. Ettersom samfunnet legitmerer homofili i den grad den gjør mer i dag enn på nittitallet.
                            Bilder ala Vinnie Jones og Terry Butcher blir bannlyst.
                            Det virker som om man skal dyrke personer som Dennis Rodman, kontra Franz Beckenbauer..

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
                              Skulle bare ønske folk kunne la vær å blande inn andre årstall,, som at 2011 er det året som alt ble sagt var riktig..
                              Ser man på utvikling av samfunn og sport generelt siden "90 tallet" så syns jeg helt klart livet og sporten var bedre på nitti enn nå.
                              Og er man "idiot" fordi man syns det har utviklet seg feil vei?
                              Er man idiot fordi man syns kvinner bør holde seg til kvinnefotball?
                              Er man idiot fordi man syns at journalister ala han som intervjuet VPG om "hva har du i vannet" skulle fått nakken knekt? I det minste skulle VPG gitt han en skikkelig ørefik..
                              Prøver han seg på humor? "Ja det går rykter om det".. Jeg kjente det kokte.
                              Hvorfor skal ikke 10000 personer i Klanen få synge eller si hva de vil om dommeren, når de og alle andre som styrer tydeligvis kan si hva DE vil??
                              Ikke kom å si at det ikke finnes en linjedommer, eller som jeg har lært: LINJEMANN, som er bedre enn denne kvinnelige dommeren.
                              Det handler om samfunnets holdning generelt, som har gått ad dundas. "Mannsdominsasjon" er ut.
                              KVOTERING er in.
                              SNART spiller vi 5+5 gutter og jenter. Keeperen bytter annehver kamp.
                              Sklitaklinger blir forbudt, begynner man å blø så må kampen avlyses mtp smittefare og sykdommer.. Aids. Ettersom samfunnet legitmerer homofili i den grad den gjør mer i dag enn på nittitallet.
                              Bilder ala Vinnie Jones og Terry Butcher blir bannlyst.
                              Det virker som om man skal dyrke personer som Dennis Rodman, kontra Franz Beckenbauer..
                              Hvis man skal mene noe om 90-tallet bør man vel helst ha opplevd nitti-tallet utenfor SFO og fritidsklubben.... Men ja det var mye gøy på nittitallet. åttitallet også.

Kjellsen

Comment

Går barn i SFO når de 10-14 år ? :O

Et liten parallell: Har du null kunnskap om ting som har skjedd før du ble født, Kjellsen?? Men jeg setter pris på den patetiske punchlinen der.. Virkelig bra.

Comment

Working...
                                X