Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

hvordan få bedre tribuneliv fra neste år?!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hvordan få bedre tribuneliv fra neste år?!

jeg har en lite ide. spørs vel om noen i det heletatt gidder å høre på da, men er egentlig ikke så dumt.. om cola hadde flytta seg til andre sida. der bortesupporterne står. og vi hadde starta å fylle opp helt borte ved miniklanen og mot bredden. hadde vært genialt da, for der går tribunen i ett hele veien.. man synger jo alltid likt som sidemannen, så dermed ville alle sunget likt, ikke som nå når bredden venter på lyden fra cola..

er vel ikke mange i cola som er så ivrig på å flytte seg over ditt, men jeg tror dette hadde løst en del av det slappe livet på tribunen. og vi hadde fått myye bedre trøkk når alle synger likt..

bare ett forslag, men hvordan kan jeg få dette fram til dem som bestemmer plasseringa dersom flere syns det er en god ide?
    IKAROS

Re: hvordan få bedre tribuneliv fra neste år?!

Tror ikke det gjør susen altså. Jeg hadde kanskje ville prøvd ut Vestbredden og golanhøyden. Oppheve fastplassene på bredden en gang for alle. Nå veit jeg langsidene er der fotballen tar inn spenn, og VIF trenger vel de kronene de kan få tak i, men tror kanskje det kunne blitt bra.

Men siden fastplassera nekter å gi opp plassen sin for muligens å lage bedre stemning, så blir det nok Cola videre på denne karen i hvertfall....

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

mhm, jeg har fast plass på vestbredden, men driter jo egentlig i den.. er bare å komme tidlig.. men det er fort stort skille mellom cola og bredden så blir ingen sammenheng.. noe burde jo gjøres..
      IKAROS

Comment

Jeg prøvde å komme med denne ide-en i fjor, men vakke så mange som var enig, men tror det hadde vært mye bedre om vi tok VG svingen slik at det ble sammenhengende, om vi da setter kjernen i selve svingen mellom VB og "VG svingen" så blir fort alle med på å synge. Da er vi en samla tribune.

Comment

jaa!! det hadde vært det absolutt beste syns jeg. og ettersom det er litt lavere enn cola, så vil det bli ganske fult bortover hele også tror jeg. er det noe sted man kan sende inn dette som ett forslag? må jo være noen som bestemmer dette.. får man de som bestemmer til å innse at det her er bedre, så er det vel avgjort, uten å høre på hva absolutt alle mener. for om det hadde skjedd, tror jeg flere hadde oppdaga at det ikke er så dumt egentlig..
          IKAROS

Comment

Sitat: Den tir, 29 august 2006 18:15 skrev Snipper:

> Jeg prøvde å komme med denne ide-en i fjor, men vakke så mange som var enig, men tror det hadde vært mye bedre om vi tok VG svingen slik at det ble sammenhengende, om vi da setter kjernen i selve svingen mellom VB og "VG svingen" så blir fort alle med på å synge. Da er vi en samla tribune.

__

Bra forslag, som ville blitt støttet av meg, men tviler på at det blir noe av..

Comment

jeg står i cola og digger taket og akustikken der,men jeg ser poenget ditt,vi må få samlet oss igjen.Nå har vi masse turister i cola og på vestbredden.Vi må ihvertfall oppheve fastplassene på vestbredden for og få til samlingen av syngende,er folk klare for det på vestbredden? jeg er klar til og flytte så lenge stemninga blir bedre,men jeg tror vi får det samme problemet med turister i vg.vi bør ha et møte hvor vi snakker om dette og hvis de syngende på vestbredden på død og liv må stå der tror jeg det beste er at de syngende fra cola kommer tilbake( til vestbredden) og at fastplass opplegget oppheves.takk for meg

Comment

Sitat: Den tir, 29 august 2006 20:03 skrev Johannes:

> jeg står i cola og digger taket og akustikken der,men jeg ser poenget ditt,vi må få samlet oss igjen.Nå har vi masse turister i cola og på vestbredden.Vi må ihvertfall oppheve fastplassene på vestbredden for og få til samlingen av syngende,er folk klare for det på vestbredden? jeg er klar til og flytte så lenge stemninga blir bedre,men jeg tror vi får det samme problemet med turister i vg.vi bør ha et møte hvor vi snakker om dette og hvis de syngende på vestbredden på død og liv må stå der tror jeg det beste er at de syngende fra cola kommer tilbake( til vestbredden) og at fastplass opplegget oppheves.takk for meg

__

Den eneste måten du kan få bort "turistene" på er å være supporterpoliti. Lykke til

Comment

Sitat: Den tir, 29 august 2006 21:09 skrev Vål'enga:

> Sitat: Den tir, 29 august 2006 20:03 skrev Johannes:

>

> > jeg står i cola og digger taket og akustikken der,men jeg ser poenget ditt,vi må få samlet oss igjen.Nå har vi masse turister i cola og på vestbredden.Vi må ihvertfall oppheve fastplassene på vestbredden for og få til samlingen av syngende,er folk klare for det på vestbredden? jeg er klar til og flytte så lenge stemninga blir bedre,men jeg tror vi får det samme problemet med turister i vg.vi bør ha et møte hvor vi snakker om dette og hvis de syngende på vestbredden på død og liv må stå der tror jeg det beste er at de syngende fra cola kommer tilbake( til vestbredden) og at fastplass opplegget oppheves.takk for meg

>

> __

>

> Den eneste måten du kan få bort "turistene" på er å være supporterpoliti. Lykke til

----------------------------------

Eller heve prisene i cola så familietribunen VG øvre blir det billigste alternativet. Da tror jeg vi blir kvitt mange "blindpassasjerer".

Mvh Stefan

Comment

> Eller heve prisene i cola så familietribunen VG øvre blir det billigste alternativet. Da tror jeg vi blir kvitt mange "blindpassasjerer".

>

>

> Mvh Stefan

>

>

--------------

Tror du sa det der...

Jeg betaler heller 4 - 500kr mer for bedre trøkk og mindre turister.

-------------

Men muligens også det alternativet som blei sagt om VG svingen.

Jeg står mest fast på å få sammla alle som SKAL synge i en av svingende! Men jeg tror VG er den beste om vi skal sammles i en sving. bare se på Tidligere lyn - VIF kamper!
                    The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
                    -----ÆRE VÆRE-----

Comment

He he, er det virkelig noen som tror at gullstruper er villige til å betale 4 - 500 kroner for å stå i svingen?? Mange lure forslag her.... NOT....

Vi klarte da å lage et anstendig trøkk på Bislett uten at noen skulle bestemme plasser eller felter. Da presset man seg bare sammen på midten. Foreløpig har ingenting av plass/feltfordeling vært en suksess.

Jeg synes det svinger bra i Cola til tider, men når enkelte grupperinger blokerer sangforsøk av andre, både på Bredden og på Gaza, så må det gå i dass da, eller hva?? Da hjelper det lite uansett hvor man står.

Jeg personlig setter store spørsmålstegn ved feltinndelingen på Cola. Det kommer til å ende opp som på Bredden. Når folk ikke gidder å synge, men som fortsatt skal ha en plass på midten der syngera er, da dreper man livet. for å si det sånn så synes jeg mange på de nevnte feltene ikke gjør jobben sin i dag.

Den eneste måten man kan snu dette er, tror jeg, at man setter ned et forbud om å sitte der det er "ståtribune". Altså, når folk kommer en time før kamp og okkuperer "sangplassene", så må de rett og slett stå. Da kan man bare presse seg inn mot midten. Dette går ikke når alle sitter på feltene frem til kampstart. Tror faktisk dette er den eneste løsningen for å få tilbake livet på tribunen.

Dette er da min mening.....

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Klanen innkaller snart til et medlemsmøte om hvordan vi skal få bedre stemning, og hvordan vi skal plassere oss for å oppnå det. Så det er bare å ta med seg alle gode ideer og innspill dit.

Innkalling kommer i Ropet som kommer i posten om ca. 2 uker (krysser fingre, armer og bein her nå)

Comment

enig med vif supporter,vi må drite i feltene i cola og presisere at midt feltene er for de syngende.For de som tror at det er fullt der hver gang,gå inn,gjør ingenting om vi står trangt,det blir bare enda koseligere

Comment

jeg syns at å bruke vg er det beste forslaget. bruke hele vestbredden og vg, og fjerne alt som heter faste plasser. så alle som VIL synge steller seg i svingen, og etterhvert som folk blir oppmerksomme på det, blir det bedre tror jeg. og dessuten, de fleste som vil synge, kommer litt tidligere enn dem som er på ullevaal for å se på fotballkamp med unga sine. jeg sitter der som regel 3kvarter-en time før kampstart, og om alle som synger gidder å ta seg tida til å komme litt før, er det ikke noe problem. syns jeg.....
                            IKAROS

Comment

Info om medlemsmøte med dette temaet ligger på klanen.no nå.

Comment

Working...
                              X