Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - Odd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - Odd

Hva syns folk?

Ingenting er som å stå igjen etter kampen og lade opp til søndagens kanarislakt hvertfall!
    IKAROS

Bra i første
    ræva i andre.
    Ikke lett å holde det gående når man 1 ikke har noen å synge mot, og to klubben du heier på ikke ser ut til å skape en dritt på 90 min.
    Over all så synes jeg vi kan være greitr fornøyde med stemninga tatt i betrakting av antall tilskuere og spillet på banen.

KNUSE LILLESTRØM

Comment

Syk stemning til tross for drittkamp. "Kom igjen Enga" trøkka til rekord for sesongen. Vi sang også som et helvete ut hele overtida. Håper gutta fikk med seg at vi faen ikke gir opp selv om de gjorde det ca. 88 min før slutt.

Comment

Sitert fra aftenposten:

Glissent
        Det gjør de ikke nå. Riktignok var det offisielt 10.429 betalende mot Odd onsdag kveld, det reelle var kanskje rundt 5.000. Mot Start for fire dager siden var tilskuertallet oppgitt til over 11.500, det reelle var cirka 6.000.
        Hva tror dere om det? Kan da ikke være så lavt.

Comment

Originally posted by Olum View Post
          Sitert fra aftenposten:

Skulle ikke forundre meg, er ikke mange som gidder å dra på kamp for å se 11 vålerenga spillere dra frem rullatorene for å sakte men sikkert stavre seg over banen
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Olum View Post
            Sitert fra aftenposten:

Tror det var rundt 8000 i dag. Vet ikke hvor Aftenposten fikk det tallet derfra.

Comment

Originally posted by Loke View Post
              Skulle ikke forundre meg, er ikke mange som gidder å dra på kamp for å se 11 vålerenga spillere dra frem rullatorene for å sakte men sikkert stavre seg over banen
              Du får starte med deg selv.
              Hva bidrar du med ?

Å sitte hjemme på gutterommet under kamp å sutre er lavmål.
              Good riddance.
              EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                Du får starte med deg selv.
                Hva bidrar du med ?

Å sitte hjemme på gutterommet under kamp å sutre er lavmål.
                Good riddance.
                Hahaha, du er meg en morsom en du Har vel mindre fravær fra enga kamper enn jobb de siste 10åra (i prosent vel å merke). Detat du tar deg nær av at den gjennomsnits interessert vålerenga supporter ikke dukker opp når vi spiller ræva over tid viser bare at du har en total mangel på innsikt.
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Det at du tar deg nær av at den gjennomsnits interessert vålerenga supporter ikke dukker opp når vi spiller ræva over tid viser bare at du har en total mangel på innsikt.
                  Medgangsupporter med andre ord.

For meg er Vålerenga livet og jeg er like trofast om vi vinner tippeligaen eller spiller i 2.divisjon.
                  Det betyr at jeg går på kamp og støtter laget.

Hadde forresten vært ganske deilig om slike typiske medgangsupportere hadde unngått å komme med triste oppgulp på forumet .
                  EVIG VIF

Comment

Medgangsupporter med andre ord.

For meg er Vålerenga livet og jeg er like trofast om vi vinner tippeligaen eller spiller i 2.divisjon.
                    Det betyr at jeg går på kamp og støtter laget.

Hadde forresten vært ganske deilig om slike typiske medgangsupportere hadde unngått å komme med triste oppgulp på forumet .
                    Hvordan klarte du å komme frem til den konklusjonen ut i fra hva jeg skrev? Det eneste jeg FAKTISK sa var at: Når laget spiller ræva over tid så dukker ikke folk opp på kamp, ja, jeg snakker om medgangs supporter.

Hvis jeg skal snakke om meg PERSONLIG så er jeg nok langt ifra en medgangssupporter, Elsker klubben og det den står for, og drar på alle kamper jeg har mulighet til å dra på.

Men allikevel så har ikke min kjærlighet for Enga gjort meg helt blind, hadde vi spillt fotball som vi gjorde ifjor så hadde det vært mange flere på stadion idag. Det laget som STO utpå banen idag fortjener mere ris en ros spørr du meg, en skam at de får lønn for oppmøte og ikke innsats i kamper som dette.

Comment

Hvordan klarte du å komme frem til den konklusjonen ut i fra hva jeg skrev? Det eneste jeg FAKTISK sa var at: Når laget spiller ræva over tid så dukker ikke folk opp på kamp, ja, jeg snakker om medgangs supporter.

Hvis jeg skal snakke om meg PERSONLIG så er jeg nok langt ifra en medgangssupporter, Elsker klubben og det den står for, og drar på alle kamper jeg har mulighet til å dra på.

Men allikevel så har ikke min kjærlighet for Enga gjort meg helt blind, hadde vi spillt fotball som vi gjorde ifjor så hadde det vært mange flere på stadion idag. Det laget som STO utpå banen idag fortjener mere ris en ros spørr du meg, en skam at de får lønn for oppmøte og ikke innsats i kamper som dette.
                      O.T men kan ikke la være.

Hvis du virkelig elsker klubben som du sier du gjør så unngår du å slenge dritt til alt og alle i 95 % av innleggene dine på Vålerenga-forum.

Om du er en medgangsupporter eller ei vet ikke jeg,men du oppfører deg hvertfall som en her inne.
                      EVIG VIF

Comment

O.T men kan ikke la være.

Hvis du virkelig elsker klubben som du sier du gjør så unngår du å slenge dritt til alt og alle i 95 % av innleggene dine på Vålerenga-forum.

Om du er en medgangsupporter eller ei vet ikke jeg,men du oppfører deg hvertfall som en (bonde) her inne.
                        Jaja, hvis det å være kritisk til hvordan laget har stått frem i år er å være bonde, så får jeg vel være bonde da Ja, jeg slenger dritt når jeg føler at alt man blir "lovet" sakte men sikkert blir røska fra meg denne sesongen (først mine drømmer og håp om cupen, så EL, og til slutt sakte men sikkert tippeligaen), føler at når jeg betaler sesongkort, betaler medlemskap i klanen, betaler for borteturer, stiller opp og synger meg hes i solskinn og regnvær, så har jeg også min rett til å få ut min frustrasjon her på forumet som alle andre. Men, nå skal jeg ut å mjølke kua, så du får finne deg noen andre å klage på

Comment

Vennligst hold dere til teamet..Dette er en stemningstråd. Ta resten på PM!
                          - Ikaros -

Comment

Positivt med flagg på bredden, er dette noe som kommer til å bli fast på bredden fremover? Også positivt at vi klarte å lage såpass bra trøkk at dere på Gaza hørte oss
                            Ære være!

Comment

. Men, nå skal jeg ut å mjølke kua, så du får finne deg noen andre å klage på
                              Så får du heller komme tilbake på forumet mer konstruktiv og løsningsorientert istedenfor å komme med stort sett eder og galle.

Å være VIF-supporter er ikke alltid en dans på roser.
                              Det er ofte en lidelse på livets landevei.
                              Deal with it and love it.

Når det gjelder stemninga i kveld synes jeg mange prøver sitt ytterste for å skape stemning og "Kom igjen Enga" sitter som et skudd mellom gaza og bredden.

Også mye bra flagging flere steder på stadion.
                              EVIG VIF

Comment

Working...
                              X