Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd lillestrøm - VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Plaum View Post
    Herlig video fra etter matchen:

http://www.youtube.com/watch?v=4PnTSdY2uI8

Kampen har fått en egen artikkel på den internasjonale fansiden ultras-tifo.net:
    http://www.ultras-tifo.net/photo-new...-18092011.html
    Liker at i den siste videoen på ultras-tifo nettsiden så er det filmen fra andre siden av der vi står, men når introen og pyroen er over hører man at det er vi som synger høyest!
    Herlig dag det var.
    Håper ikke det at bygdetullingene dreit seg ut ødelegger for mulige godkjente bluss-søknader i fremtiden.
    Jeg er for blussing på norske tribuner, men da organisert så man slipper negative konsekvenser.

Comment

Originally posted by Mathias Krogstad View Post
      Kunne man ha innført et slags "blussesertifikat"? Problemet med blussingen er jo at fulle folk som ikke har greie på det blusser ugorganisert. Kursing ville jo uansett hjulpet vil jeg tro
      Det hadde vært en så jævla enkel og fornuftig løsning.
      Da kan man også holde enkeltindivider ansvarlig om de oppfører seg som drita apekatter. Det burde vært svelgbart for NFF...om de bare tenker seg litt om.
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Plaum View Post
        Herlig video fra etter matchen:

http://www.youtube.com/watch?v=4PnTSdY2uI8

Kampen har fått en egen artikkel på den internasjonale fansiden ultras-tifo.net:
        http://www.ultras-tifo.net/photo-new...-18092011.html

Flaut, men klarer ikke høre hva gutta våre synger. Kan noen skrive teksten for jeg har bare mumling på hjernen hele tida.

Comment

Originally posted by enga-romerike View Post
          Flaut, men klarer ikke høre hva gutta våre synger. Kan noen skrive teksten for jeg har bare mumling på hjernen hele tida.
          5 på rad 5 på rad
          5 på rad 5 på rad
          Det har skjedd igjen
          Vi vant på Åråsen!

Comment

Originally posted by KjellH View Post
            Jeg ser for øvrig at Kanari-Fansen snakker om tidenes mest omfattende blussing i norsk eliteserie.
            Historietime: Her er bildene fra Brann-Vålerenga i 2003:
            http://www.klanen.no/content/view/full/2060
            Småtteri. Ørn Horten i 2001. bluss, bluss, bluss, bluss, bluss, bluss, bluss, bluss og atter bluss. Mener det gikk med over 200 bluss denne flotte dagen i Horten, da alle bare sto og lo da keeper Helge Fjeld ordna Ørn-serier og fornya kontrakt 5 min på overtid. Vi hadde jo vinni serien og rykka opp til det gode selskap allikevel.
            in Absinthia

Comment

Episode på horåsen gjør vell ikke arbeidet med å blusse på tribunen noe særlig lettere vil jeg tru.
              Nå ble det blusset for fulle tribuner i fredrikstad i går,men de hadde vell søkt lenge føre søndag antar jeg, og så ble det blusset etter reglene:På banen ett stykke unna publikum,noe som IKKE ser så bra ut for enkelte men som er trygt!
              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                Episode på horåsen gjør vell ikke arbeidet med å blusse på tribunen noe særlig lettere vil jeg tru.
                Nå ble det blusset for fulle tribuner i fredrikstad i går,men de hadde vell søkt lenge føre søndag antar jeg, og så ble det blusset etter reglene:På banen ett stykke unna publikum,noe som IKKE ser så bra ut for enkelte men som er trygt!
                Det er ikke noe problem å blusse på tribunen hvis man veit hva man gjør, sier fra til de som står nærmest og holder blusset stille.
                Problemet til bøffla er at de på død og liv skal veive med blussa, samtidig som de kjører en eller annen sang der det er mye bevegelse på tribunen.
                For å si det sånn: Man blusser ikke under f.eks "Står'u stille er'u ikke Vål'enga!"
                in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                  Det er ikke noe problem å blusse på tribunen hvis man veit hva man gjør, sier fra til de som står nærmest og holder blusset stille.
                  Problemet til bøffla er at de på død og liv skal veive med blussa, samtidig som de kjører en eller annen sang der det er mye bevegelse på tribunen.
                  For å si det sånn: Man blusser ikke under f.eks "Står'u stille er'u ikke Vål'enga!"
                  Eller for å kverrulere litt:man blusser ikke ulovligmen du har helt rett,det er lov å bruke hue når man først prøver å få til en endring i regelverket til nøffera(nff)
                  Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Beklager at stemningsfilmen ble noe lang denne gangen, men sånn ble det bare
                    IKAROS

Comment

Superman, dette var bare fantastisk. At den var lang, er bare bra, når vi spiller en så stor kamp

Comment

Originally posted by superman View Post
                        4:57. Herlige bilder.

Comment

Originally posted by superman View Post
                          Ah, det var deilig å se. Vakkert!

Tusen takk

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            4:57. Herlige bilder.
                            Jepp, og fantastisk hvor stille og forventningsfullt det blir i et sekund rett før det tar av.

Comment

Herlig film Supermann. Bra jobba.
                              *****KREPP ARMY*****
                              DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                              Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                                Herlig film Supermann. Bra jobba.
                                Det han sa.

Er så deilig å se sånne videoer i ettertid, sitter med både gåsehud, tårer i øyekroken og et jævlig stor glis akkurat nå.

Fantastisk innsats, takk skal du ha, superdirectorman!

LD.
                                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
                                X