Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd lillestrøm - VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erlink_gammel
    replied
    Jeg stiller spørsmålstegn ved om det at NFF skriver en setning om noe er skjerpende eller formildnende har reell innvirkning på dom eller bøtesats.

Leave a comment:

• ASEB
    replied
    Originally posted by torerik View Post
    Vi kan hate NIFs gjøren og laden, men de forsøker i alle fall å være klare på hvordan de tenker og hva de vektlegger - uten at man trenger være enig med dem
    Problemet er at NFF ikke tenker i slike saker. De leser i en bok og gjør som de alltid har gjort. Men størrelsen på bøtene står ikke i boka og da blir det problemer. Vi fikk 40k i bot nå, i sommer fikk RBK 15k for nøyaktig det samme. Vi fikk 75k for fire bluss mot Lyn, LSK 30k i bot for ti bluss og vi altså 40k for to kinaputter. Vi fikk 80k for 8-10 bluss i Fredrikstad, Lyn 7k for 8-10 bluss på Nybergsund. Hvordan er det egentlig mulig?

Etter 16. mai fikk vi bot for bluss og FFK for manglende adskilling på tribunen og noe annet piss. Men ingen bot for bølgebryteren som knakk, ikke pålegg om å kontrollere de andre, faktisk ikke et ord fra NFF om saken. Det står nemlig ikke noe om bølgebrytere som løsner i boka.

Hva ønsker NFF å oppnå med alle disse bøtene? Vet de egentlig det selv? Bot til Kongsvinger for feil utfylte rutineskjemaer om billett- og pølsesalg etter kamp, hva er poenget? Bot til Start for å sende inn skjema om trenerbytte for sent. Blir kioskdama på Kongsvinger flinkere med skjemaer hvis klubben får bot? Eller sekretæren i Kristiansand?

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Ok, takk for forklaringa
    Det samme har vi gjort med Klansforumet. Dette var riktignok før min tid at dette starta, men ved oppgraderingen nå har jeg limt inn noen kodegreier i bånn som teller for dem ett eller annet sted. Det er jo litt stas!

Leave a comment:

• torerik
    replied
    Originally posted by Ed1913 View Post
    Da har boten fra kampen på Åråsen kommet, og den er FAEN meg latterlig.
    Bøfla får 30 000 for blinkere, røyk og x-antall bluss og påfølgende brannskader, samt elendig "sikkerhet", da alt kom gjennom sikkerhetskontrollen. Vi får derimot 40 000 for å fyre av to stusslige kinaputter. Håper det er 100% uaktuelt at verken klubb eller supportere godtar en sånn bot, og at den ankes på minuttet...

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...r-3710927.html

Hater NFF!
    Vi kan hate NIFs gjøren og laden, men de forsøker i alle fall å være klare på hvordan de tenker og hva de vektlegger (mine uthevinger) - uten at man trenger være enig med dem:
    «I skjerpende retning legges det vekt på at klubben flere ganger tidligere har blitt sanksjonert for lignende overtredelser, samt at bruken av knallskudd foregikk på selve kampområdet og således blant publikum, noe som innebærer at handlingen hadde et større skadepotensial. I formildende retning legger utvalget vekt på at bruken av knallskudd var av et relativt begrenset omfang».

Leave a comment:

• Ed1913
    replied
    Da har boten fra kampen på Åråsen kommet, og den er FAEN meg latterlig.
    Bøfla får 30 000 for blinkere, røyk og x-antall bluss og påfølgende brannskader, samt elendig "sikkerhet", da alt kom gjennom sikkerhetskontrollen. Vi får derimot 40 000 for å fyre av to stusslige kinaputter. Håper det er 100% uaktuelt at verken klubb eller supportere godtar en sånn bot, og at den ankes på minuttet...

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...r-3710927.html

Hater NFF!

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
    Klubbene får penger for datatrafikken til sine sider. Kanari-fansen har overlatt redaktøransvaret til lsk slik at lsk får penger for datatrafikken på forumet.
    ved å ta tilbake redaktøransvaret fra klubben får ikke lsk de penga.
    Ok, takk for forklaringa

Leave a comment:

• Lord Of The Dusk
    replied
    Klubbene får penger for datatrafikken til sine sider. Kanari-fansen har overlatt redaktøransvaret til lsk slik at lsk får penger for datatrafikken på forumet.
    ved å ta tilbake redaktøransvaret fra klubben får ikke lsk de penga.

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    KjellH: Hvordan har det seg at å ta tilbake redaktørrollen til forumet gjør at klubben mister penger ?

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by KjellH View Post
    Lsk har utestengt to styremedlemmer i Kanari-Fansen Lille-Strøm med bakgrunn i blussinga i denne kampen.

Kanari-fansen svarer med å ta tilbake redaktørrollen på forumet sitt slik at Lsk blir økonomisk skadelidende.

Det er med andre ord en god grunn til å få med seg noe av den herlige stemninga der oppe på togstasjonen. Jeg anbefaler å begynne med forumtråder som "Krise", "Kultur/ukultur", Lsks økonomiske situasjon"
    Interessant.
    Det blir jo ganske idiotisk når man først glemmer å søke om lovlig blussing i tide etter å ha fått hjelp av klubben med søknaden, deretter blusser alikevel. Så vil ikke kanarienes ledelse kommentere om blussinga var organisert eller ikke og så dette... De burde ikke vært mulig å ikke se på forhånd at dritten var på full fart mot vifta her....
    Ord blir fattige...

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Dette er da ikke mer enn rett og rimelig. Norske klubber burde etter den siste tidens nedgang i tilskuertall med mer være mer aktive i forhold til supporternes ønsker og krav.

At Kan-harry-fans-en gjør dette må jeg faktisk si at er positivt. De setter ihvertfall pressmidler mot klubben offentlig og viser klart at de støtter egne supporteres sak...

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Lsk har utestengt to styremedlemmer i Kanari-Fansen Lille-Strøm med bakgrunn i blussinga i denne kampen.

Kanari-fansen svarer med å ta tilbake redaktørrollen på forumet sitt slik at Lsk blir økonomisk skadelidende.

Det er med andre ord en god grunn til å få med seg noe av den herlige stemninga der oppe på togstasjonen. Jeg anbefaler å begynne med forumtråder som "Krise", "Kultur/ukultur", Lsks økonomiske situasjon"

Leave a comment:

• Tor Magnus
    replied
    Er jo ikke uten grunn vi kaller'n, Superman

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Originally posted by Dorian Stefan View Post
    Herlig film Supermann. Bra jobba.
    Det han sa.

Er så deilig å se sånne videoer i ettertid, sitter med både gåsehud, tårer i øyekroken og et jævlig stor glis akkurat nå.

Fantastisk innsats, takk skal du ha, superdirectorman!

LD.

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied
    Herlig film Supermann. Bra jobba.

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    4:57. Herlige bilder.
    Jepp, og fantastisk hvor stille og forventningsfullt det blir i et sekund rett før det tar av.

Leave a comment:

Working...
X