Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye sanger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Var på VIF-Rbk, og har ikke vært med på så mange kamper iom at de spilles i helgen og da er jeg ofte ute å reiser, MEN, vi stilte oss da på vifsvingen nedre, rett under klanen og prøvde å henge med på endel nye sanger osv, jeg titter jo innom "sanger" delen av forumet og det ble sunget endel som ikke står der. :S vanskelig å følge med å støtte klanen om en ikke kan lese sangene på nettet på klanens EGEN side. :S

Comment

Originally posted by Andersr View Post
      Var på VIF-Rbk, og har ikke vært med på så mange kamper iom at de spilles i helgen og da er jeg ofte ute å reiser, MEN, vi stilte oss da på vifsvingen nedre, rett under klanen og prøvde å henge med på endel nye sanger osv, jeg titter jo innom "sanger" delen av forumet og det ble sunget endel som ikke står der. :S vanskelig å følge med å støtte klanen om en ikke kan lese sangene på nettet på klanens EGEN side. :S
      Klanens hjemmesider er mer eller mindre nede for full telling. Det jobbes med å få igang nye sider, som kan oppdateres lettere osv. Men dette arbeidet tar desverre alt for lang tid, da det er alt for få som involverer seg i det.

En eller annen gang, om ikke så alt for lenge, så vil det bli bedre.
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
      X