Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd: VIF-RBK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd: VIF-RBK

Håper alle gir full pupp. Mange av de tidligere hatoppgjørene er dabbet av de siste årene, men jeg synes dette er en kamp vi burde fortsette å ha som en høydare. Håper alle er gira og motivert. Knuse Rbk!

Gleder meg latterlig mye til match nå

Comment

Kunne trøkka hardere når vi var såpass mange. Gleder meg til å se bilder av tifoen da.

Comment

Her er bilder fra den lovlige blussingen.

http://www.facebook.com/media/set/?s...9129351&type=1
        228

Comment

Virka som det var bra stemning i store deler av første og veldig nervøst i andre. Helt greit. Som alltid lite bevegle på store deler av øvre i form av armer over hode , hopping osv. Men greit lyd nivå med noen veldig bra topper.

Comment

Originally posted by kassewyski View Post
            Her er bilder fra den lovlige blussingen.

http://www.facebook.com/media/set/?s...9129351&type=1
            Hva står det på banneret som ble vist først? Var veldig vanskelig å lese fikk jeg fortalt.. Ser ikke mer enn - Oslo- på bildene heller..
            Jeg har rett - du tar feil...

Comment

Originally posted by zider View Post
              Virka som det var bra stemning i store deler av første og veldig nervøst i andre. Helt greit. Som alltid lite bevegle på store deler av øvre i form av armer over hode , hopping osv. Men greit lyd nivå med noen veldig bra topper.
              Etter Stoor sin utvisning tok det seg hvertfall veldig opp i 2.omgang.
              Da viste vi like god innsats som gutta gjorde på banen.

Suveren tifo.
              EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                Etter Stoor sin utvisning tok det seg hvertfall veldig opp i 2.omgang.
                Da viste vi like god innsats som gutta gjorde på banen.

Suveren tifo.
                Da ble det rimelig grei stemning ja Glad vi klarte å unngå den verste surmulinga selv når dommern var i overkant urimelig også..

Skulle ønske vi kunne valgt låter som trøkker litt mer etter kampslutt..da går piffen litt ut av de fleste føler jeg..
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Møkkasmurfen View Post
                  Hva står det på banneret som ble vist først? Var veldig vanskelig å lese fikk jeg fortalt.. Ser ikke mer enn - Oslo- på bildene heller..
                  Unanimiter et constanter - Oslo -

"Enig og fast". Teksten på Oslos byvåpen, St. Hallvard.

Comment

Originally posted by Scooby View Post
                    Unanimiter et constanter - Oslo -

"Enig og fast". Teksten på Oslos byvåpen, St. Hallvard.
                    Det ga mer mening.. Takk! Vakker tifo forresten, bare synd det ikke endte opp med grilla kanari denne gangen

Comment

"Reis opp, hvis du er Vålenga".

Jeg synes at når vi går alt for fort over til "Står'u stille er'u ikke vål'enga" når vi synger "Reis opp, hvis du er Vålenga". Dette fører til at de som skal til å reise seg på den nøytrale tribunen ikke reiser seg. Dette gjelder i hovedsak felt 228 og spesielt Sirkus pleier som oftest og gjennomføre denne overgangen for raskt.

Hvis vi klarer å vente et lite minutt ekstra, før vi skifter sang, vil vi få med oss mange flere av de sittende.

Comment

og vær så snill å slutt med "Hå-Hå-Håvard"-sangen, han liker'n ikke og da finner vi på noe nytt! (Heldigvis ble det ikke noe særlig av..)

Comment

og vær så snill å slutt med "Hå-Hå-Håvard"-sangen, han liker'n ikke og da finner vi på noe nytt! (Heldigvis ble det ikke noe særlig av..)
                          kilde?

tusenmillionertegn
                          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                            kilde?

tusenmillionertegn
                            Klanens forum, var nettopp oppe i en annen tråd. Søk, og du vil finne...

-jørn-
                            (*´ェ`*)

Comment

Hadde vært en smal sak å komme opp med noe annet enkelt.

The Entertainer feks..

Håvard Nilsen Oeoe
                              Håvard Nilsen Oeoieåå
                              Håvard Nilsen Oe
                              Håvard Nilsen Oe
                              Håvard Nilsen Oeoeåå

Hadde sitti fort og grei spillersang/melodi. Bare se hvor glad Fyrtegn blir av den sangen

Men syns det var til tider veldig bra stemning igår, men har også sine dårlige perioder. Men kan vel ikke forvente å være helt på topp hele matchen, spesielt ikke en sånn kamp. Men I oslo by satt godt igår, og "legevakt" sangen satt bra både igår og på åråsen.
                              IKAROS

Comment

Working...
                              X