Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Møte i EngaSang: Onsdag 5.10 kl. 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Møte i EngaSang: Onsdag 5.10 kl. 18.00

EngaSang innkaller til åpent sangmøte den 5. oktober kl. 18.00 på Klanskontoret.

Møtet vil dreie seg om hvordan tiltakene vi har forsøkt siden sist møte har fungert, ig hvilke tiltak vi skal gjøre videre. Det vil også bli tatt opp noen sangforslag mot slutten.

Har du meninger, tanker eller idéer til hvordan vi kan gjøre tribunelivet på Vålerengas kamper? Da håper vi å se akkurat deg på plass.

Klanskontoret ligger i tredje etasje i samme bygg som Bohemen.

Spørsmål?`Kontakt sang(a)klanen(prikk)no
    Last edited by Hjesus; 05.10.2011, 11:38. Reason: feil i dato
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Jeg skulle gjerne ha vært med på dette, men befinner meg utaskjærs rundt de tider..
    Kan jeg allikevel foreslå at det forsøkes å snekre en ny sang til Håvard Nielsen, som visstnok ikke setter så alt for mye pris på den han har nå?
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
      Jeg skulle gjerne ha vært med på dette, men befinner meg utaskjærs rundt de tider..
      Kan jeg allikevel foreslå at det forsøkes å snekre en ny sang til Håvard Nielsen, som visstnok ikke setter så alt for mye pris på den han har nå?
      Enig!
      Håvard liker visstnok ikke sangen, hva med gamle luton sangen til vi evt har en ny på plass??
      -pat-

Comment

Det blir som regel alltid knapt med tid og mye å diskutere, forslag som sendes inn på mail blir prioritert i første rekke kontra ting som blir foreslått her på forumet, har du et forslag så send det inn.

Eystein
        ouSV - Enga for de gale!

Comment

Håvard Nielsen er på sakslista
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

sang til morten berre

jeg har tenkt lenge på at morten må få en ordentlig sang. jeg går ikke i kirken, med mindre det er bryllup eller dåp, men jeg husker en salme-melodi som kan passe meget godt til morten berre:
            "Berre, vi takker deg
            Berre, vi priser deg.
            Berre, du spiller for vålerenga."

Herre, er bytta ut med Berre.

Comment

Originally posted by marius1982 View Post
              jeg har tenkt lenge på at morten må få en ordentlig sang. jeg går ikke i kirken, med mindre det er bryllup eller dåp, men jeg husker en salme-melodi som kan passe meget godt til morten berre:
              "Berre, vi takker deg
              Berre, vi priser deg.
              Berre, du spiller for vålerenga."

Herre, er bytta ut med Berre.
              Jeg synes vi heller kan fortsette med:

"Berre på landslaget shalala lalala"

Comment

Uff, spar oss for disse treige salmegreiene. En tribunesang skal da være litt røff og/eller skape god stemning. Den skal få deg til å ha lyst til å synge med. Det greiene der tror jeg hadde gjort det stikk motsatte. "Berre på landslaget" duger i massevis!

Comment

Sitter fortsatt på jobb, så jeg er hindret fra å komme idag.

Håper på et fyldig referat!

Comment

Referat kommer nok etterhvert, men kan røpe at "Berre på landslaget" fra nå av er den offisielle Berre-sangen. Håvard Nilsen har overtatt Luton Shelton låta.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                      Referat kommer nok etterhvert, men kan røpe at "Berre på landslaget" fra nå av er den offisielle Berre-sangen. Håvard Nilsen har overtatt Luton Shelton låta.
                      Dette var vel også primært mine hjertesaker og grunnene til at jeg ville møte på sangmøtet.

Noen enighet rundt det å legge til ting etter sangene? (Hater Bergen by, Bergen ække by osv.)

Comment

Originally posted by Vål'enga View Post
                        Dette var vel også primært mine hjertesaker og grunnene til at jeg ville møte på sangmøtet.

Noen enighet rundt det å legge til ting etter sangene? (Hater Bergen by, Bergen ække by osv.)
                        Nei, det ble ikke diskutert denne gangen. Først og fremst skal flyerene de neste kampene ta for seg nye sanger som folk kanskje ikke helt har fått med seg. Blant annet Veigar Pall-sangen kommer her. Ny tekst på denne er:

Han er tørst på børst og scorer alltid først
                        Veigar Paaaall Gunnarsooooon!

I tillegg skal flyerene ta for seg stemningsboikott mot AAFK og FFK (mandagskamper, fotball skal spilles i helgen!).

Comment

Høres ut som det har vært fornuftige folk til stedet på møtet.

Comment

Working...
                          X