Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvordan burde Klanen oppføre seg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvordan burde Klanen oppføre seg?

Jeg synes det var litt merkelig at det ikke hadde kommet opp en tråd om dette temaet enda, i kjølevannet av allt dritt som har blitt gravd fram om både oss og klubb de siste ukene.

Kan jo starte med å oppsummere hva som har skjedd:
    - Noen tullinger roper "La han dø" i forbindelse med Torp sin sykeseng-hilsen.
    - Talsmann forsvarer tullingene. Og legger til en dårlig sammenligning om handicappete.
    - Noen kids bruker finnlandshetter på en junior kamp mellom VIF -LYN.
    - Media begynner å legge kraftig vekt på hva Klanen synger, og får enda mere vann på mølla når de finner ut at kidsa har synget "drep dem" til Vålerenga-spillerne.
    - Mot kampen mot Viking blir det laget et banner som det står "Offisiell markering i 90 min. HOLD KJEFT BØNDER!" på. Dette banneret er lett å missforstå, og hjelper ikke akkurat omdømme til Klanen.
    - Klanen starter kampen med å synge "La han dø" og synge de 'verste' supportersangene. Fin stikker mot media, men den går ikke hjem til så mange i og med at de fleste ville håpet Klanen ville være mere "ydmyke nå".

Itilegg til disse mange uheldige hendelsene, har ikke styret i Vålerenga vært helt rene heller. Dårlig omdømme på Andresen fordi han applauderte innsatsen til Ogude mot Rosenborg, får kjeft fra alle kanter fordi gutta spiller tøft. Mye mediakaos rundt overgangen til Gunnarsson.

Og da starter jo diskusjonen? Skal vi fortsette denne trenden? Skal vi spille mer på humor (i f.eks tifoer og synging) siden alle ser på oss som selvhøytydelige idioter?

Den dagen klanen begynner å bry seg om hva andre mener om oss, sangene vi synger, tifoene vi arrangerer og hvor mange øl vi drikker er den dagen vi kan legge ned hele organisasjonen og starte syklubb.

Når det gjelder banneret vi hadde mot viking synes jeg det var en glimrende melding å gi, i god klansstil.

Øystein
    ET
    ----------------
    Pilsner og slagsmål.
    Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
      Jeg synes det var litt merkelig at det ikke hadde kommet opp en tråd om dette temaet enda, i kjølevannet av allt dritt som har blitt gravd fram om både oss og klubb de siste ukene.
      Det finnes flere tråder som omhandler temaene du nevner, og noen av dem er også ferdige og utdebatterte.

Lese litt i forumet først, kanskje?

-jørn-
      (*´ェ`*)

Comment

Hvorfor skal vi bry oss om at andre synes vi er "duste, teite, idioter osv"? Synes vi skal fortsette å være på grensen, kanskje også litt over.

Comment

Originally posted by loco View Post
          Det finnes flere tråder som omhandler temaene du nevner, og noen av dem er også ferdige og utdebatterte.

Lese litt i forumet først, kanskje?

-jørn-
          Synes det var på sin plass etter alt det som har skjedd nå. Og at Klanen har fått et hatstempel over hele Norge!

Jeg er FOR det rølpete rykte til Klanen, at vi viser at vi er fra østkanten av byen. Jeg er for at vi er breiale og har humoristiske sanger!

Men siden mdømmet vårt har blitt så til de grader tråkket på, må vi også tenke på at dette går utover mannen i gata, som ikke ønsker å dra på kamp. Hvorfor ikke vise oss fra våres beste side? Med en humoristisk tifo f.eks...

Comment

Synes det var på sin plass etter alt det som har skjedd nå. Og at Klanen har fått et hatstempel over hele Norge!
            Har vi ikke alltid vært hata da?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Har vi ikke alltid vært hata da?
              Tja, vi liker vel å tro det... men sannheten er vel heller nærmere at de andre har gitt faen i oss de siste åra!

Comment

Kan du dokumentere den påstanden, eller bare kjeder du deg på en søndag uten annet enn bakgårdsidretten ishockey å interessere seg for?
                Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

[I]-LYN.

Og da starter jo diskusjonen? Skal vi fortsette denne trenden? Skal vi spille mer på humor (i f.eks tifoer og synging)
                  For å svare litt seriøst på spørsmålet ditt.

Det er viktig for klubben at vi får oppmerksomhet.
                  Jeg er heller "hata" enn glemt for å si det sånn.

Jeg synes det sies bra i denne artikkelen fra mars 2010.
                  http://fotball.aftenposten.no/elites...icle163478.ece

"Vi må bli flinkere til å dyrke frem profiler, både blant ledere og i spillergruppen. Vi må tørre å si fra at vi skal vinne fotballkamper og knuse motstanderne. Det må være rom for sleivspark, og det må være lov å drite seg ut uten at du blir kalt inn på teppet til direktøren. Vi må bli mer breiale" sier Klanen-talsmann Espen Knutsen.
                  EVIG VIF

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                    Kan du dokumentere den påstanden, eller bare kjeder du deg på en søndag uten annet enn bakgårdsidretten ishockey å interessere seg for?
                    Heeeeeeeey!

Ikke dra hockeyen inn i dette! Vi er snille gutter som bare vinner, svært sjelden drekker oss sviseblinde på VIP-tribunen og stort sett aldri er i fokus grunnet økonomi.

Dessuten har vi fuckings Justin Donati!

LD.
                    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Tja, vi liker vel å tro det... men sannheten er vel heller nærmere at de andre har gitt faen i oss de siste åra!
                      Da er vi kanskje på rett spor igjen da

Comment

Hvor mye gøyere kan det bli?

Skal vi spille mer på humor (i f.eks tifoer og synging) siden alle ser på oss som selvhøytydelige idioter?
                        Mer humor enn "Offisiell markering i 90 min. HOLD KJEFT BØNDER!" skal godt gjøres. Årets beste!

Comment

Synginga første 10 min mot viking i kombi med tifo, ga meg litt sånne trass-alder vibber. Lite ved det som tyda på at vi er der for fotball eller klubbens skyld. Fokuset til media er på klanen, og fokuset til klanen er på klanen og det virker som om det ikke som det er så nøye at laget gjør tidenes høstsesong.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                            Mer humor enn "Offisiell markering i 90 min. HOLD KJEFT BØNDER!" skal godt gjøres. Årets beste!
                            Idéen med denne teksten er jo nettopp å glise bredt, fornærme motstanderne mens man vifter en langfinger opp i trynet på dem, samtidig som det er litt humor.
                            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Jeg synes vi skal oppføre oss på en rimelig måte, men likevel på bevege oss på grensen til det ufine. Liker man ikke alle sangene, så er det friviliig å synge med. Men syng høyt når du først synger.

Skal vi brenne ett flagg eller tenne ett bluss, stå for det. Ikke skjul deg bak en hette eller en fancy balaklava. Hvis du ikke vil stå frem med trynet ditt så gi heller faen med det du skal gjøre.
                              Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Working...
                              X