Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - FFK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - FFK

Hva syns dere?

Mulig det er spillet på banen som påvirker meg, men jeg sitter igjen med et veldig dårlig inntrykk etter den matchen her.

Noen som fikk med seg tilskuertallet?
    IKAROS

Jeg fikk heller ikke med meg tilskuerantallet. Tror faktisk speakeren glemte å lese det opp. Stemningen i går var på bunn. Virker som det kun er stripa fra Ikaros og opp til Sirkus som synger, med en og annen slenger rundt på feltet. Folk bør gå i seg sjæl og finne ut av hvordan de vil støtte laget. Om man kun er der for å se kampen og bidra med tilskuerantall, kan man godt stille seg på 227 eller 229. På 228 bør det være krav om at alle synger i så og si 90 min. Det som er mest irriterende er at om man tar litt tak i sidemannen og spør om ikke han også skal synge, blir han gjerne irritert. Om det er deg, bør du kanskje finne deg en annen plass på tribunen; det er tross alt 24.500 plasser på stadion. Stemningsturister er en uting.

Comment

11 000 + ble ropt opp.

Comment

Jeg står ytterst på 228 og føler meg stort sett jævla alene om å synge..
        Nå er ikke poenget mitt å fremheve meg sjæl her men jeg føler vi er i ferd med å nå et bunn-nivå vi ikke har sett siden tidlig på 2000-tallet. Vi må se på løsninger for i hvert fall å få dratt med hele 228.
        Noen som har koll på når neste sangmøte er?
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

2002 var topp året vårt,da eide vi ullevall,men jeg merker at interessen er dalende,folka jeg har stått med gidder ikke mer

Comment

Vi må se på og lære av hva som er blitt gjort på bortebane i år.
            Fredrikstad,Start og lsk away er eksempler på hvor bra vi faktisk kan være.

Så er det jo sånn at resultatene påvirker oss på tribunen også.
            Men vi som supportere skal støtte laget også når vi ligger under slik at gutta har større mulighet til å snu kampen.

Sånn generelt føler jeg at Klanen i 2011 har vært bedre enn på flere år,men at vi er for ujevne og for mye medgangsupportere.

En vinterpause etterhvert og nytt pågangsmot tror jeg gjør susen før neste sesong
            EVIG VIF

Comment

Originally posted by Olum View Post
              Jeg fikk heller ikke med meg tilskuerantallet. Tror faktisk speakeren glemte å lese det opp. Stemningen i går var på bunn. Virker som det kun er stripa fra Ikaros og opp til Sirkus som synger, med en og annen slenger rundt på feltet. Folk bør gå i seg sjæl og finne ut av hvordan de vil støtte laget. Om man kun er der for å se kampen og bidra med tilskuerantall, kan man godt stille seg på 227 eller 229. På 228 bør det være krav om at alle synger i så og si 90 min. Det som er mest irriterende er at om man tar litt tak i sidemannen og spør om ikke han også skal synge, blir han gjerne irritert. Om det er deg, bør du kanskje finne deg en annen plass på tribunen; det er tross alt 24.500 plasser på stadion. Stemningsturister er en uting.
              Sånn ståa er nå for tida hjelper det neppe at de som ikke synger på 228 flytter til andre felt, da jeg ikke helt ser at andre kommer til å fylle de plassene. Vi får heller satse på å få de som er der i dag til å bidra mer igjen.

Står selv litt utpå sida, og trykket rundt meg er veldig varierende. Mot FFK var det kun midtstripa det kom noe særlig lyd fra. Var absolutt blant årsverste som flere påpeker...

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                Vi må se på og lære av hva som er blitt gjort på bortebane i år.
                Fredrikstad,Start og lsk away er eksempler på hvor bra vi faktisk kan være.
                Ja, og vi kan godt legge til bortekampene mot Viking, RBK, Sarpsborg og Odd på den lista. På bortebane har vi rett og slett vært knallbra i år!

Har dog ingen god forklaring på hvorfor vi er mye bedre borte enn hjemme.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                  Ja, og vi kan godt legge til bortekampene mot Viking, RBK, Sarpsborg og Odd på den lista. På bortebane har vi rett og slett vært knallbra i år!

Har dog ingen god forklaring på hvorfor vi er mye bedre borte enn hjemme.
                  kanskje fordi de dedikerte drar på bortekamper, og resten blir hjemme

Comment

Stemningen denne sesongen har blitt igjen dårligere. Denne kampen var veldig ræva fra oss. Jeg står også langt ute på 228 mot 227. Føler meg alene i form av å gi mye på denne delen av tribunen. Siste årene har blitt verre og verre. De kompisene jeg hadde rundt meg på kamper gidder ikke mer. Folk hiver seg gjerne på litt klapping, men thats it. Står du stille sangen går i 15 sekunder så er det over. Her må det tas grep.

Comment

Spør igjen jeg. Er det noen som vet når neste sangmøte er?
                      Jeg tipper det er flere som snoker innom denne tråden som har mange tanker og idèer..
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

Jeg står helt ytterst på 229, mot 228.
                        Har flere eksempler på at jeg sto alene å sang. Husker spesielt godt en episode der svingen først prøvde å nå bredden med kom igjen, Enga, de ga dårlig respons. Da dro Ikaros og Sirkus gang sangen å sang mot hverandre. Få slang seg på og det ble dårlig trøkk. Utrolig at fler ikke synger, når det blir sunget rundt deg.

Comment

Miniklanen prøvde flere ganger å starte "Kom igjen Enga." - og bredden responderte et par ganger. 228/229 reagerte ikke på det - og sang heller noe annet. Tror det var også hovedgrunnen til at når 228/229 selv prøvde å starte "Kom igjen Enga" - så var bredden ferdig før det starta.

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                            Spør igjen jeg. Er det noen som vet når neste sangmøte er?
                            Jeg tipper det er flere som snoker innom denne tråden som har mange tanker og idèer..
                            16/11 kl 18.00 på klanskontoret, sorry for sein respons, ting går litt på halv 12 om dagen i EngaSang.

Generelt sett så vil jeg si at det er for få som melder seg på i klanen, for få som tar ansvar og gjør noe med ting. Altfor mange som klager over ting og alt for få som gjøre noe med det.

Håper det kommer mange folk med mange gode ideer på neste sangmøte, det trenger ES og Vålerenga.
                            ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
                              16/11 kl 18.00 på klanskontoret, sorry for sein respons, ting går litt på halv 12 om dagen i EngaSang.

Generelt sett så vil jeg si at det er for få som melder seg på i klanen, for få som tar ansvar og gjør noe med ting. Altfor mange som klager over ting og alt for få som gjøre noe med det.

Håper det kommer mange folk med mange gode ideer på neste sangmøte, det trenger ES og Vålerenga.
                              Da er den notert i kalendern
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X