Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sigurd Ålvik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sigurd Ålvik

Sigurd Ålvik har gått bort.

Han levde i perioder et hardt liv. Han hadde også perioder hvor han omfavnet livet. Det var i de periodene vi kjente ham. Han var i flere perioder fast innslag både på dugnader i Vallhall og på stadion samt at han da var ofte med på kamper både hjemme og borte.

Det er noen år siden vi har sett ham i tifomiljøet nå og det var veldig trist å høre nyhetene om hans bortgang idag.

Hvil i fred, Sigurd.

Originally posted by flunra View Post
    Sigurd Ålvik har gått bort.

Han levde i perioder et hardt liv. Han hadde også perioder hvor han omfavnet livet. Det var i de periodene vi kjente ham. Han var i flere perioder fast innslag både på dugnader i Vallhall og på stadion samt at han da var ofte med på kamper både hjemme og borte.

Det er noen år siden vi har sett ham i tifomiljøet nå og det var veldig trist å høre nyhetene om hans bortgang idag.

Hvil i fred, Sigurd.
    Har mange gode minner om hans legendarisk gode innsats på dugnadsfronten. Han var heller ikke redd for å si fra om noe var rett eller galt.

En hedersmann som vil bli savnet!

Comment

R.i.p

Henger meg på her,en bra mann som hadde sitt å slite med.

Mange gode minner!

Hvil i fred Sigurd!
      -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Husker han og han var meget ivrig i tifomiljøet.

Hvil i fred

Mikkel K

Comment

Trist å høre. Har møtt på Sigurd med jevne mellomrom de siste årene, dessverre ikke slik han var når jeg først ble kjent med ham, som når jeg tenker meg tilbake, må ha vært derbymatchen mot Lyn i 2003. Allikevel hadde han den samme lune holdningen og smilet på lur. En fin fyr var han.

Hvil i fred
          Jeg vil helst være pakk.

Comment

Uff! Dette var trist å høre!

Hvil i fred Sigurd!
            Kevin

Comment

Working...
            X