Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bruk av Pyroteknik i norsk fotboll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bruk av Pyroteknik i norsk fotboll

Hej Klanen!

Jag hoppas att det är okej om jag skriver på svenska, jag kan tyvärr inte skriva på norska.
    Jag heter Jonatan Wetter, är 18 år och bor i Zürich, Schweiz.
    Jag skriver ett arbete över fankultur, och skulle behöva veta en del saker över bruk av pyroteknik i norsk fotboll.
    Är detta rätt ställe och skriva på?
    Jag skulle vara väldigt tacksam om någon skulle kunna svara på ett antal frågor över pyroteknik, här i den tråden eller per privat medelande.
    Tack på förhand!

JW

Jeg regner med at du vil kunne få en del svar av brukerne i dette forumet - hva er spørsmålene?
    mvh

Ogni M

Comment

Et tips er at du sender en mail til engatifo@klanen.no. Der vil du nok få gode svar på spørsmålene dine.

Comment

Tack för svaren!

Min huvudfråga är om det är sant, att pyroteknik får användas legalt om NFF tilllåter det. Stämmer det?

@Plaum Tack, jag skickade ett e-mail, men fick ett tillbaka att adressen inte funkade.. 'Delivering Failure'...

Tack!

Comment

Originally posted by j0na View Post
          Tack för svaren!

Min huvudfråga är om det är sant, att pyroteknik får användas legalt om NFF tilllåter det. Stämmer det?

@Plaum Tack, jag skickade ett e-mail, men fick ett tillbaka att adressen inte funkade.. 'Delivering Failure'...

Tack!
          Riktig adresse er tifo[ætt]klanen[dått]no

Comment

Originally posted by KjellH View Post
            Riktig adresse er tifo[ætt]klanen[dått]no
            Selvsagt, my bad!

J0na: Til hovedspørsmålet ditt, ja det stemmer at NFF tillater pyro ved søknader, men foreløpig er det kun i svært begrensede former. Det meste som er blitt tillat hittil er 7 bluss, så vi har fortsatt en del å jobbe med før vi får det som vi vil.

Comment

Okej, tack för adressen!

Plaum, tror du att du kan svara på ett antal mer frågor? Till exemplel hur NFf bestämmer sig om dom tilllåter pyroteknik på en match eller inte?
              Om du har tid/lust/kubskap och savar på några fler frågor skulle jag vara väldigt tacksam.
              Tack så mycket!

Comment

Originally posted by j0na View Post
                Plaum, tror du att du kan svara på ett antal mer frågor?
                Du har pm.

Comment

Working...
                X