Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

"landskampsang"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "landskampsang"

var på landskamp igår og så norge moldova.

og det var en del sangforslag ute å fløy på tribunen der. ikke så rart ettersom det var folk fra omtrent alle klubber i norge.

men en sang ejg likte litt, var en som gikk om og om igjen... var ikke no spesielt genial tekst, men lagde god stemning..

den gikk hvertfall sånn her:

ett mååål, to måål, tre mål fire mål fem mååål

kom igjen norge

kom igjen norge

kom igjen norge score ett mål

melodien er forresten en vi bruker fra før..

vååålengaaaa

våååålenga,

vålenga vålenga vålenga...

VÅLENGA - vålerengaa

vålenga vålenga vålenga

og når vi hadde putta ett gikk den likt bare at starta på to mål og telte til seks... osv...

vet ikke om dette er en sang noen andre klubber i norge bruker, men hadde vært bra om vi sang den og bytta ut norge med enga..

men er selv ikke no fan av å kopiere sanger fra andre, så vil gjerne høre hva folk syns.. og var jo en del enga folk der så jeg, så er fler enn meg som kan sangen..

IKAROS

Re: "landskampsang"

Det var vel eit par av oss vålerengafolka som starta den songen på landskampane. Inspirasjonen kom frå St. Pauli, men songen er sikkert brukt andre stader også.

No er det ein landslagssong.

Comment

Personlig synes jeg ikke denne sangen er så bra.

Og den minner litt mye om landslaget og stabæk til at vi skal bruke den
      Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den tor, 07 september 2006 09:16 skrev ThomasEnga:

> Personlig synes jeg ikke denne sangen er så bra.

>

> Og den minner litt mye om landslaget og stabæk til at vi skal bruke den

helt greit. jeg har aldri hørt den før, så derfor jeg spør.. men var en sang vi sang om og om igjen, som holdt livet igang på tribunen.. trenger flere sånne syns jeg
        IKAROS

Comment

Sitat: Den tor, 07 september 2006 09:15 skrev Magnus:

> Det var vel eit par av oss vålerengafolka som starta den songen på landskampane. Inspirasjonen kom frå St. Pauli, men songen er sikkert brukt andre stader også.

>

> No er det ein landslagssong.

>

Sangen brukes av flere 1.div lag ihvertfall
          Og du skal passe deg for vi er Vålenga!

Comment

I Ungarn sang vi "Hele stadion hopper nå, hopp, hopp, hopp, hopp, hele stadion hopper nå" osv. Fikk med utrolig mange flere enn på vanlige hoppesanger og det så veldig bra ut. Kanskje mulig få få litt action på bredden med denne? Teksten er jo ikke til å misforstå. Kunne til og med vært en mulighet å gå rett over på denne etter at vi har sunget "reis opp" sangen?
            Seriemester 2005

Comment

Sitat: Den fre, 08 september 2006 04:27 skrev Reflektor:

> I Ungarn sang vi "Hele stadion hopper nå, hopp, hopp, hopp, hopp, hele stadion hopper nå" osv. Fikk med utrolig mange flere enn på vanlige hoppesanger og det så veldig bra ut. Kanskje mulig få få litt action på bredden med denne? Teksten er jo ikke til å misforstå. Kunne til og med vært en mulighet å gå rett over på denne etter at vi har sunget "reis opp" sangen?

-------------------------

på landskamper funker ikke dissa sange hverfall..

reis opp for ditt fedreland og,

syng med for ditt fedreland

der jeg satt så folk bare rart på meg når jeg prøvde og synge med.. og satt på "bredden" (hehe kansje en jinx på tribunen?!)

når jeg reiste meg opp så var det fok som sa at dem ikke så noe og at jeg skulle sette meg.

MEN I PAUSEN SKULLE DEM STÅ! !!! skjønne det dem som vil...

ble jo endel liv borte i VG uttover i kampen hvefall da..

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Working...
              X