Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Synge i kor.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Synge i kor.

Digg med stor seier over ffk. Men jeg fikk sitteplass felt A i cola. Satt midt mellom Unge enga, de som synger midt i cola og vestbredden men det høres helt jævlig ut når vi synger i 3 forskjellige takter. Går det ikke an å fikse så vi kan synge likt?

Re: Synge i kor.

Vi har som mål å ikke synge i kor, vi sleit når vi både hadde gaza sentralt og VB, så da tenkte vi at om vi flytter UE slik at det blir tre separerte sanggrupper så klarer vi sikkert å holde takta!

Nei, alle over til VG svingen slik at VB og VG(nedre) blir en jævla stor klanstribune med strategiske forsangere plassert så tror jeg vi kan løse problemet....

Comment

Men merker at noen prøver å synge i kor så klapper noen fortere enn andre og noen saktere så virker det helt tull

Comment

AHhh, godt forslag Snipper. Alle syngende supportere i VG svingen, det hadde vært helt sinnsykt:P!!

Nye sangen er fet, men syntes den går noe sakte?
        Enga til Royal Leaugue!!!!!

Comment

tror det hadde blitt veldig vanskelig og koordinere øvre og nedre VG. Vi hadde nok ikke hørt hverandre.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Vet Hadde den nye sangen blitt dratt opp litt i tempo så hadde den vært enda fetere

Comment

Akkurat det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg over. Ettersom flere og flere lærer seg sangen og blir med på den, så vil den automatisk gå fortere og fortere og fortere og fortere og...
              in Absinthia

Comment

Det med klappingen er helt rett. Hvis en klapper litt for fort så gjør alle rundt han og det sprer seg veldig.

Så vi burde kun klappe på noen få sanger å at alle blir klar over det. For nå er det sånn at folk skal klappe til omtrent alle sangene

Comment

Er jo greit å klappe til "I Oslo by".. blir enklere å holde takten da... gikk jævli treigt til å begynne med med den nye sangen.. men det kan jo også selvfølgelig ha noe å gjøre med at ikke alle kan den..

Comment

Sitat: Den tir, 12 september 2006 11:00 skrev Hjesus:

> Akkurat det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg over. Ettersom flere og flere lærer seg sangen og blir med på den, så vil den automatisk gå fortere og fortere og fortere og fortere og...

Til den til slutt går så fort at det kun er den lange setningen som høres.......

Forøvrig syntes jeg den gikk overraskende bra til å være såpass lang og ny.

Comment

Sitat: Den tir, 12 september 2006 08:31 skrev Erlink:

> tror det hadde blitt veldig vanskelig og koordinere øvre og nedre VG. Vi hadde nok ikke hørt hverandre.

VG nedre og VB det var snakk om, disse to tribunene henger sammen.

Comment

Working...
                      X