Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd lsk - VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd lsk - VIF

Trenger man si noe mer??
    IKAROS

Jeg forventer at alle som har mulighet gir alt denne kampen. Det er snakk om å gå i seg selv og tenke hvordan man på best mulig måte skal bidra til å lage en unik stemning. Syng så høyt du kan, hver så aktiv som mulig. Engasjementet smitter. På tide å jekke ned disse gjøkene.

Comment

Fikk fri fra jobben på søndag. Jobber natt, så første jeg gjorde når jeg stod opp på fredag var å spise så var det rett inn til sjappa etterpå. Gleder meg som et lite barn hver gang vi drar på åråsen. Kun 1 gang i året vi spiller på hjemmebane

Comment

Bøndenes egen lokalavis inisuerer at Åråsen har hatt finfint besøk fra storbyen i natt..

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6011613.ece

Comment

Bra trøkk. Men ikaros og co kjører for ofte de samme sangene og sangene alt for lenge. Det handler som i alt annet om den berømte "touchen" med det man driver med, og ofte mangler den dessverre.

Comment

I følge kfl forumet så var det flere som satt midt på som sa at vi var best. Så jeg tar det som en seier. Hørte også at komentatorene fra tv2 skrøyt mye av oss. Det var morsomt å være på åråsen i går som vanlig. Egen insats: 8,8. Ble litt nervøs stemning fra min side siden dem var farlige hver gang de kom i angrep i 2 omgang. Var vel ikke alene om det?

Comment

Herlig kamp med mye nerve. Det fører naturligvis til at stemningen går mye opp og ned, men synes det er litt av sjarmen at stemningen reflekterer nerven i kampen. I det store og hele synes jeg at vi gjorde en veldig bra jobb i går. Fugla virka svake, særlig visuelt. Jeg tror vi trygt kan slå oss på brystet og utrope oss som vinnere av tribunekampen.

Comment

Agreed!

Også fet sang etter match igår!

Vi er søpla
                Narkiser fra plata
                Vi er alle trygda
                Pakket i fra hovedstaden

Melodi anyone?

Ellers godt fornøyd igår. Til tider veldig god stemning (som det alltid er når vi er der) men bra med mye flagging og to-stangs igår over store deler av tribunen. Ser mye bedre ut med engang!
                IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                  Vi er søpla
                  Narkiser fra plata
                  Vi er alle trygda
                  Pakket i fra hovedstaden

Melodi anyone?
                  It's a heartache - Bonnie Tyler
                  http://www.youtube.com/watch?v=h8VGQTtENSs

Comment

Den ble satt i gang før kampen også

Comment

men hva er greia med og innføre en sånn sang på åråsen?ikke kult at 100 mann står og holder i liv sanger som nesten ingen kan.syng de store sangene som ALLE kan.Jeg sto laaaaangt ut på sida og virket som vi gjorde en bra figur

Comment

Jeg stod midt i og kan ikke huske at denne ble sunget så mye under kampen Johannes. Er en bra sang og bør innføres skikkelig under sogndalkampen.
                        For the fashion and the passion

Comment

Så denne kampen få c-sports over nett fra Sverige... og den elektriske stemningen kom klart frem. Når Fjærkreene og Kongene i Klanen sang samtidig hørte man klanen, og en vag tromme i bakgrunnen som ikke passet inn... Pokker jeg hater trommer!

Stillingen på banen 1-1, på tribunen 0-1. Totalt 1-2 og seier til VIF!

Så da beholder bittelillestrøm fortsatt mindreverdighets komplekset i fremtiden.

By the way: den beste spillemessige derby kampen mellom disse lagene på mange mange år!
                          Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Originally posted by Stjerna85 View Post

By the way: den beste spillemessige derby kampen mellom disse lagene på mange mange år!
                            Hvis du hater organisert forsvarsspill så

Comment

sorry den surmaga meldingen dresser,men hvis jeg kan komme med en observasjon fra sida,vi fikk med folk når vi dro over de gamle slagerne fra midten,men når de nye sangene som er mer "ultras" sanger,lol,var det få som blei med.Men igjen ikaros,sirkus og andre gjør en kjempe jobb for oss sangere og sangen er fet den ingen tvil om det.Fortsatt god kveld

Comment

Working...
                              X