Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga Kjerke rett før kampstart?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga Kjerke rett før kampstart?

Ser på Brann-Viking der bergenserne dro i gang nystemten ETTER at lagene hadde kommet ut på banen.

Hvorfor kan ikke det samme bli gjort med Vålerenga Kjerke?

En jævla uting spørr du meg. Når spillerne har kommet ut på banen så skal man så vente noe min på grunn av sang!

Nå er vell også kjerka en del lenger, så må kutte den ned noe og da er hele poenget borte.

Comment

Ser den, men burde ikke poenget være at spillerne får med seg den også?
      Det optimale hadde vært om den kom på mens spillerne entret banen. Vet at det ikke er mulig pga. tippeligahymnen osv..
      Nå er den plassert på et meningsløst tidspunkt spør du meg... Etter Jean Michelle Jarre hadde vært bedre

Comment

Er vel samme i Ålesund. En feit fyr som lirer av seg noe som kalles sang.
        Kommer aldri til himmelen.
        Kommer aldri til hælvete.
        Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

Dette kan jeg svare på.

1) Vålerenga Kjerke er for lang til at det er mulig å spille den mellom påbudt avspilling av bl.a. tippeligahymne og kampstart.
          2) Å tukle med kjerka så den blir lengre ville høyst sannsynlig blitt ansett som helligbrøde
          3) Martin Andresen ba om å få kjerka tidligere for en del år tilbake. Han begrunnet dette med at da blir den spilt mens spillerne er til stede og de får kjent litt på nerven og stemninga før de går inn i garderoben for en siste pep-talk. For Martin var det visstnok ikke så viktig at det skjedde akkurat da, men rett før kamp går ikke (se pkt. 1 og 2) og det sentrale er at spillerne får høre låta.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
          X