Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Torgeir Børven..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Torgeir Børven..

.. kan ta over melodien til Luton og Håvard, eller hur? Så slipper vi å gjøre det mer komplisert enn nødvendig

Det blir jo veldig knotete å synge TORGEIRTORGEIR... Men jeg vil også at han skal få en ny sang!

Comment

Dø for enga melodien?
      228

Comment

Det er snakk om en gutt fra Bergen som ville til siviliserte strøk. Syns han skal få litt creds for det i en eventuell sang. Koné sin sang kan han kanskje overta?
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Har Koné en sang? Hadde vi så stor tro på han en gang? Må si jeg ikke husker den. Skammer meg vel heller ikke særlig.

Synes den vi hadde på Steffen Iversen, med Sabeltann melodien var fin.

Comment

Om ikke mitt svært umusikalse øre tar feil kunne Pippi Lanstrømpe-melodien funka.

Pippi Langstrømpe-sangen på YouTube

"Her kommer Torgeir Børven,
            tjolaleiltjolala(osv)
            Her kommer Torgeir Børven,
            og han skårer faktisk mål!"

Om man ville raffinere den litt kan man sågar finne på noe i "tjolaleiltjola(osv)"-delen. Men det kan fort bli tungekrøll også.

Antar at dette aldri blir noe av, dels fordi en del andre supportermiljøer rundt om i landet bruker sangen (med varierende grad av hell), og dels fordi det ikke er særlig fokus på å lage spillersanger lenger.
            Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Hva med melodien fra ACDC og Thundershock?

Lalalalalalalala TORGEIR
              LALALALALALA BØRVEN!

Comment

Working...
              X