Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Er dette slik tifogruppa kommuniserer med Vålerenga Fotball?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Steinar View Post
    Klanens styre støtter ikke uttalelsene på Facebook.
    Dette er en helt uaktuell linje.

Styret kommuniserer heller ikke til klubben eller AS'et via facebook.

Mvh
    Steinar Jensen

Varamedlem styret i Klanen, med blant annet økonomi- og medlemsansvar, samt pensjonert tifosliter...
    Dette idoitiet av en melding oppdaget jeg ved ti-tida i går kveld. Umiddelbart ble dette bedt fjernet. Innholdet i meldingen er ikke og har aldri vært klanens holdning. Videre er denne meldinga fullstendig mottsatt av hva som er grunnlaget for vårt tifo-arbeid.

Kjellsen

Comment

Til Enga Tifo
      Jeg tror dere skal sette dere inn i Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven). Før dere utaler dere om retten til ett kunstverk. Så lenge dere viser deres kunstverk offentlig som under kamper/offentlig arrangemang der det er mediadekning og lov til å ta bilder, så har den som tar bilde opphavsretten til bildet og kan bruke det. Så dere kan ikke forlange penger for bilder desverre av Vålerenga Fotball.

Her er linken til Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
      http://www.lovdata.no/all/nl-19610512-002.html

Ver så snill og les denne før dere utaler dere mere, må si at jeg syns det var skamelig av dere og legge dette ut på facebook. Slike ting går det ann og ta via en telefon eller mail, ikke i åpent fora. Men sett dere inn i lover og regler først, så dere vet hva dere snakker om. I denne saken her vet dere ikke hva dere snakker om desverre.

Tifo er en forenkling av det italienske ordet tifosi, som betyr supporter.
      En ekte suporter gjør ikke dette dere har gjort!
      Vålerenga i mitt hjerte! [img]images/smiley_icons/icon_smile.gif[/img]

Comment

Originally posted by Gulljenta View Post
        En ekte suporter gjør ikke dette dere har gjort!
        Du gjør veldig feil i å sette deg til doms over hva som er en ekte supporter. Det er langt riktigere å kritisere en supporter for spesifikke handlinger som går på tvers av den generelle holdning, snarere enn å avkle den/de vedkommende totalt.

Hva du gjør er å skape fiendebilder, forsterke motsetninger, der du egentlig burde starte med utgangspunktet "common ground".
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ajajaja. Flaut
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Meldingen bekrefter i hvert fall at det bor noen sarte kunstnersjeler som ikke klarer å håndtere kritikk i tifo-gjengen. Den som skrev på Face er ikke den første som har erfart at det er lettere å fyre løs på andre enn å ta tilbakemeldinger, beklage seg og endre kurs. Likevel er det et sørgelig skue.
            "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by Erlink View Post
              Ajajaja. Flaut
              (Og derfor er sitering, evt. bruk av trådet visning, så viktig; hvem svarer du egentlig Erling?)
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by VVV View Post
                Meldingen bekrefter i hvert fall at det bor noen sarte kunstnersjeler som ikke klarer å håndtere kritikk i tifo-gjengen. Den som skrev på Face er ikke den første som har erfart at det er lettere å fyre løs på andre enn å ta tilbakemeldinger, beklage seg og endre kurs. Likevel er det et sørgelig skue.
                Ja ikke sant.
                Først legger de ut en video av en tifo på You Tube selv. http://www.youtube.com/watch?v=jn5IMMdPcY8
                Etterpå forlanger de penger av Vålerenga Fotball. Slikt skjønner jeg ikke...
                Vålerenga i mitt hjerte! [img]images/smiley_icons/icon_smile.gif[/img]

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                  (Og derfor er sitering, evt. bruk av trådet visning, så viktig; hvem svarer du egentlig Erling?)
                  Jeg kommenterte situasjonen. Posten fra Engatifos facebookprofil er flau.
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                    Jeg kommenterte situasjonen. Posten fra Engatifos facebookprofil er flau.
                    Denne saken er avklart, kastet i det sorte hullet og borte vekk. Tråden kan stenges. Det finnes helt sikkert en drøss med andre temaer som kan diskuteres i det vide og det brede.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Gulljenta View Post
                      Ja ikke sant.
                      Først legger de ut en video av en tifo på You Tube selv. http://www.youtube.com/watch?v=jn5IMMdPcY8
                      Etterpå forlanger de penger av Vålerenga Fotball. Slikt skjønner jeg ikke...
                      "De" er vel å ta i litt.

Comment

Working...
                      X