Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva er en supporter ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva er en supporter ?

Emnet har jo blitt diskutert heftig de siste dagene. Så hva er en supporter eller definisjonen av en supporter ?
    Kjør debatt

Er vel ikke helt svart hvitt dette. En som støtter/heier på eller er tilhenger av et lag. I dette tilfellet et fotballag. En person som ikke drar på kamper, men ser enga på tv er også en supporter, men da en mindre ivrig en.

En skikkelig vålerenga supporter i mine subjektive øyner oppfyller disse minstekravene.
    -Har pissa utendørs i Lillestrøm
    -Liker øl
    -Har sesongkort
    -Har vålerengatattis (selv om det ikke er noe kunstverk)
    -Har felt tårer i forbindelse med kamp, både triste og glade
    -Klarer å klappe rytmen i "jeg gikk en tur på stien"
    -Har klikket på en dommer som har idømt et korrekt frispark mot Vålerenga.
    -Disset en brann/lyn/lsk/rbk/stabæk supporter på jobben etter en seier.

flere faktorer?

Comment

Originally posted by aasp View Post
      Er vel ikke helt svart hvitt dette. En som støtter/heier på eller er tilhenger av et lag. I dette tilfellet et fotballag. En person som ikke drar på kamper, men ser enga på tv er også en supporter, men da en mindre ivrig en.

En skikkelig vålerenga supporter i mine subjektive øyner oppfyller disse minstekravene.
      -Har pissa utendørs i Lillestrøm
      -Liker øl
      -Har sesongkort
      -Har vålerengatattis (selv om det ikke er noe kunstverk)
      -Har felt tårer i forbindelse med kamp, både triste og glade
      -Klarer å klappe rytmen i "jeg gikk en tur på stien"
      -Har klikket på en dommer som har idømt et korrekt frispark mot Vålerenga.
      -Disset en brann/lyn/lsk/rbk/stabæk supporter på jobben etter en seier.

flere faktorer?
      Mangler bare sesongkort (pga.jobb og familie)og tattis(pga. Overdreven respekt for nåler), så jeg tør å kalle meg supporter av Vålerenga.

Hva andre mener om mine eventuelt manglende kvalifikasjoner som supporter velger jeg å drite tynt i, da jeg mener det får være opp til hver enkelt hvordan man velger å støtte klubben.
      Thomas

-Du skal lytte til selvskryt, Det kommer fra hjertet!

Comment

Jeg mener folk som holder med ett lag uten å dra på kamp eller synge er tilhenger eller sympatisør.

En supporter gir en eller annen form for aktiv støtte. Ikke noe krav til tifodugnad eller x antall timer i uka, men i det minste sang mesteparten av kampen.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
        X