Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sang etter kampslutt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sang etter kampslutt

BLe spilt en sang på slutten av kampen i går(konger av Enga??).

Synes den ødela litt for den "finishen" vi pleier å ha på slutten av kampene hvor spillerne kommer bort og takker for kampen.. Synes det er mye bedre når vi synger "shalalalalalalalalala" eller i oslo by, i steden for at en sang runger over høytaleranlegget.. Eller er det bare jeg som synes dette er en ulempe?

Re: Sang etter kampslutt

Dette er tatt opp med speaker fra Klanens side, og vil forhåpentligvis ikke gjenta seg. Det er helt uholdbart at det spilles høy musikk over anlegget som overdøver synging og hyllest til laget fra tribunene.

Comment

Timingen var litt dårlig, ja. Men for en fin video det var! Fikk nesten tårer i øya, jeg...

Comment

Jeg syns det var helt fantastisk da de spilte Konger av enga på slutten av kampen jeg! Fikk frysninger nedover ryggen, helt herlig!

Comment

Det første de må få orden på på Ullevaal er høyttaleranlegget. Vi hørte ikke en dritt av hva speakeren sa under kampen.

Jeg syns det er finere med sang før kampen og evt i pausen og kanskje når gutta har forlatt banen etter kampen. Ikke når de skal hylles.
          E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Working...
          X