Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vestbredden 2013

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vestbredden 2013

Originally posted by Fyrtegn View Post
    Gleder meg sjøl, dette blir vel min 3 kamp på vestbredden, veldig spent på hvordan det er å synge på denna tribunen.
    Det viktigste dere på lokomotivfeltet må tenke på er at tribunen er 100 meter brei. Det tar derfor tid for en sang å spre seg helt ut til motsatt kant, med mindre dere kommer ordentlig i gang tidlig. Det vil si gjentakelser på 3-4 ganger i stedet for 2-3.

Det kan også lønne seg for noen av dere å stå litt ut på sida for å se om folk ved siden av dere blir med på sangene eller ikke. Svært ofte kunne man se at det var stor aktivitet på midten av 228 på Gaza, men du skulle ikke langt til sida før folk sto med arma i kors. Det er lett å skylde på dem, men når en sang ikke catcher så må man gå videre. Evighetssanger er bare kult når mange synger med, er det en liten gruppe på 20-30 som kjører på så er det ikke like kult. Litt innkjøring på nye sanger er greit, men her er timinga viktig.

Jeg jeg tenker meg om så synger vi vel feil på den "Stadig størst"-sangen. Det helt riktige blir vel:
    Hundre år - stadig størst.
    Vål'eng-gutta fra Oslo Øst.

Eller hva sier folket?

Mottat FrankO, det er veldig fint om folk som står ut mot kanten også gir tegn for når ting har dødd ut, er ikke alltid like lett å oppdage det når det fortsatt er kok der du står.
    ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
      Mottat FrankO, det er veldig fint om folk som står ut mot kanten også gir tegn for når ting har dødd ut, er ikke alltid like lett å oppdage det når det fortsatt er kok der du står.
      Ja, det er jo dette som er problemet med Vestbredden som tribune. Den er lang og håpløst å høre noe uttafor din egen kjerne. Jeg står på motsatt side av dere og det er mange der som er keene på å synge, men som ikke gidder å kun høre sin egen stemme når man gjør det. Derfor dør det fortere ut der. På klassikerne er det greit for da kommer det innimellom en bølge man kan henge seg på, men mange av de nye evighetssangene har aldri tatt av på samme måte.

Hvis dere kan koordinere med Gamle Konge så er mye gjort.

Comment

Sjønner hva du mener, det er en vanskelig balansegang, man vil så gjerne litt mer enn det resten av feltet ønsker, av og til så funker det bra for å pushe folk til å gi litt mer og andre ganger så bidrar det bare til å drepe stemninga som du sier.

Også er det litt sånn mot slutten av kampene når ting går dårlig på banen og tribunen der etter, at man som forsanger går lei av at alle forsøk på starting av sanger dør ut med en gang. Blir litt sånn at det funker ikke uansett hvor mye du prøver. Fristende da, å bare kjøre på med det du veit at de få som uansett synger blir med på og kan kjøre rundt.

Menmen ny tribune, nye muligheter. Det er forsåvidt bra at vi har noe å strekke oss etter.

Men siden du er en slik vaktmester, kan ikke du skille ut diskusjonen rundt bredden som en tribune i en ny tråd(Vestbredden 2013 f.eks.), så man kan gjøre denne tråden litt renere for diskusjon rundt selve sangforslaga osv.

Eystein Jacobsen
        ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Jeg står på motsatt side av dere og det er mange der som er keene på å synge, men som ikke gidder å kun høre sin egen stemme når man gjør det.
          Hvorfor flytter dere ikke bare litt nærmere sangfeltet?
          Last edited by FrankO; 02.04.2013, 09:23.

Comment

Originally posted by olk1702 View Post
            Ekke bare å flytte seg nærmere altid vettu , folk i veien

Comment

Originally posted by olk1702 View Post
              Fordi jeg er keen på å synge nå og da - ikke hele tida. Da hører jeg ikke hjemme i sangfeltet, men ut på motsatt kant.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Fordi jeg er keen på å synge nå og da - ikke hele tida. Da hører jeg ikke hjemme i sangfeltet, men ut på motsatt kant.
                Mente ikke flytte seg til 105, men noen seter nærmere? Var garantert plasser ledig.

Comment

Working...
                X