Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Sogndal: Tribuneliv

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Synes det er helt utrolig at folk mener at det var så elendig som enkelte her skal ha det til. Var vi på samme match? Den beste kampen på tribunen på mange år! Her er stemningsvideoen:

Comment

Bra video, kult å se fansens reaksjon når laget scorer.

Synes også denne videoen viser vanskelighetene med å synge med på Kjerka for folk flest. Klanens synging er ett sekund etter sangen som spilles over høyttaleranlegget på motsatt tribune. Hvordan ble dette da selve sangen ble muta og det var kun Klanen som sang?

Comment

Originally posted by Plaum View Post
        Synes det er helt utrolig at folk mener at det var så elendig som enkelte her skal ha det til. Var vi på samme match? Den beste kampen på tribunen på mange år! Her er stemningsvideoen:

Vanskelig å si hvorfor jeg hadde en så ulik opplevelse av stemninga enn deg, Plaum. Hvis folk rundt om på stadion opplevde god stemning er det veldig bra. Hvis det virkerlig er sant, så kan dem i såfall bare glede seg til HELE Vestbredden er med og synger, for da er vi minst dobbelt(nesten 3 ganger) så mange som synger.

Som såvidt nevnt, jeg stod ca helt linje med midtstreken og synger til vanlig alt jeg kan. Det jeg opplevde var at ingen rundt meg sang, og jeg sang mindre og mindre sjøl utover i kampen da det ble vanskeligere og vanskeligere å få med seg hva som ble sunget, samt at jeg kanskje ikke klarte helt å stå imot trenden som utbredte seg om ikke å synge. Thats my my own fault.

Vil tro trykket opplvedes bra for VG-svingen og de som sto på den siden av Vestbredden mot VG ettersom det var der sangene kom fra.

Bare og brette opp erma og trøkke til mot godset!! Jeg er klar!
        KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
        X