Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Odd - Vålerenga: Tribuneliv

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Odd - Vålerenga: Tribuneliv

Selv var jeg ikke på kampen i dag, men over TV hørtes Klanen veldig bra ut.
    Gode visuelt og bra trøkk virket det som.

Dere som var i Skien må gjerne komme med synspunkter.

Virker som vi fortsetter trenden de siste årene, vi er gode borte !!

Første gang på veldig lenge jeg tydelig kunne høre Klanen på bortebane på TV i store deler av kampen, tross noen forsøk med trommer fra bønda...

Comment

Originally posted by McCabre View Post
      Første gang på veldig lenge jeg tydelig kunne høre Klanen på bortebane på TV i store deler av kampen, tross noen forsøk med trommer fra bønda...
      Jeg tror vi sang ganske bra i perioder, men TV-lyd skal man ikke stole på. Den medfører nesten alltid at den minste gruppa høres best fordi all lyd skrus opp til "peak-punkter". Hvor løgnaktig TV-lyd er høres kanskje aller best på Mini-Klanen noen ganger.

Comment

Var selv der, og virket som at det var brukbart trykk igjennom hele kampen. Naturlig nok dabbet det noe av utover i 2 omgang, men fra min posisjon ca midt på bakerst virket det som om de fleste, minus en liten gruppe midt på til venstre fra min posisjon (de nærmest utgangen) var med og bidro igjennom stort sett hele kampen. Bra trykk også.

Comment

Enig. Veldig bra fram til midten av andre. Da var det et par evighetssanger kun Ikaros og Sirkus kjørte. Sånt dreper stemning for resten av tribunen.

Men fram til da var det veldig, veldig bra.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
            Jeg tror vi sang ganske bra i perioder, men TV-lyd skal man ikke stole på. Den medfører nesten alltid at den minste gruppa høres best fordi all lyd skrus opp til "peak-punkter". Hvor løgnaktig TV-lyd er høres kanskje aller best på Mini-Klanen noen ganger.
            Jepp, er forsåvidt klar over at lydbildet blir annereldes på TV, men jeg har sett det som har vært av bortekamper på TV/web de siste åra, og jeg kan fortsatt ikke huske sist Klanen hørtes så tydelig i såpass mye av kampen. Om det skyldes plassering av mik'en, outputen eller faktisk lydnivå på sangene blir jo umulig å bedømme for meg som ikke var der, men jeg antar at dere i hvert fall ikke sang mindre entusiastisk enn vanlig

Comment

Vi ble også micca NED ca 20 minutter ut i matchen
              228

Comment

Jeg synes absolutt at det var godkjent innsats på fredag. Bra både vokalt og visuelt, og vi klarer å holde koken rimlig bra selv om vi ligger under og gutta spiller elendeig. Forholdsvis bra oppmøte til tross for fredagskamp også.

Comment

Var i Skien og er veldig fornøyd med Klanens innsats! Var som regel forholdsvis bra trøkk, vil jeg si! Overraskende etter den svake debuten på Ullevaal tidligere.

Var ingen kamp på tribunen da vi var flere og MYE bedre enn oddrane. Måtte le av noen kom opp med "Det kunne vært værre, vi kunne bodd her" da kampen ble blåst av. Synd alle storma mot utgangen og gikk glipp av denne humoristiske versjonen "kunne vært Lyn".

Det jeg ikke likte var den smellbomba noen fyrta av ute i 2. omgang. Var et helvettes smell og alle skvatt noe vanvittig. Ikke kult, og jeg ser ikke hvordan dette skal lage bedre stemning på tribunen! Tulling!

Alt i alt var det en god tribuneopplevelse for min del. Datt ganske langt ned utover i 2. omgang, men det vil jeg si er forståelig etter det utrolig lave nivået vi fikk se av fotball ute på matta.
                  KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
                  X