Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Klanen vs Stormen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd Klanen vs Stormen

Synes det fra min posisjon (felt 106) virka til å funke veldig positivt med å samle alle gode krefter på 105. Mer trøkk enn jeg har hørt på lenge. Mye lyd fra gjengen på Oddsen øvre (mulig det hadde vært en idé med sangstarter der oppe - høres i hvert fall godt), men skal de tromme på reklameskiltene (som det aner meg at noen ikke ønsker de skal) må de finne noen med hakket mer treffsikker takt.

Bot eller ikke, jeg ble oppriktig glad når jeg så protesten mot NFF i dag. Det gjør en tribunesliter rørt etter siste døgns voldtekt.
    Ellers så sier ryktene at sangene spredde seg bedre utover hele bredden i dag, well done.

Comment

Stod midt i mellom Ikaros og Sirkus og det var skikkelig stas. Endelig litt trøkk. Fantastisk for meg med tydelige ledere innafor min synsvinkel som dirigerte utmerket! Men fortsatt står det noen jævler her og der som ikke bidrar med annet enn å sigge i fjeset mitt.

Comment

Dette blei desverre en TV-kamp for meg, men lyden gjennom TVen var bra, nå tenker jeg ikke på volum men det var et ganske bra trøkk å tydelig hva som ble sunget. Litt off topic men; Virka som pyroen ved starten av matchen ble "sensurert" da vestbredden blei filma, så bare toppen av røyken:/ mulig jeg ikke fikk med meg hele starten, men så mystisk ut.
        Jeg vil bare ha skikkelig trøkk!

Comment

Video fra gårsdagens protestaksjon:

Forøvrig var stemninga på matchen et langt steg i riktig retning! Mange hakk opp fra Godsetmatchen.

Comment

Sto selv på bredden, og synes det var en jævlig morsom match, både på tribunen og på banen!
            Funka utrolig bra med capo foran i dag, likte også lydnivået som de som var på øvre lagde, minus den irriterende hamringa på reklameskilta. Jeg vet trommedebatten går for fullt her inn, har ingen spesiell holdning til den, men vær så snill å hvertfall hold en rytme!

Comment

Originally posted by Kverna View Post
              Sto selv på bredden, og synes det var en jævlig morsom match, både på tribunen og på banen!
              Funka utrolig bra med capo foran i dag, likte også lydnivået som de som var på øvre lagde, minus den irriterende hamringa på reklameskilta. Jeg vet trommedebatten går for fullt her inn, har ingen spesiell holdning til den, men vær så snill å hvertfall hold en rytme!
              Hamringa var ikke en del av trommedebatten. Det var mer en tilfeldighet som oppstod ved at en liten gjeng stakk opp på øvre og prøvde å lage mest mulig lyd. Det var blanda reaksjoner på dette, men for meg så det ut som om flertallet synes det var plagsomt. Personlig registrerte jeg at det regelrett ødela 4-5 sanger, og ellers hadde liten effekt.

Men drit i det, vi så enga vinne fortjent, men lenge før vi var sikre på det, virka det som om flesteparten på bredden hadde bestemt seg for at de skulle gi alt i dag. Det er selvfølgelig vanskelig å mene for mye om stemninga når man står midt i det sjæl, men jeg la merke til tre viktige grunner til at jeg føler meg sikker på at dette var jævlig bra:

1) Etter ekkoet å dømme på flere av sangene våre, var hele VB med flere ganger. Ekkoet nådde ikke tilbake til 105 på samme tid.
              2) Jeg kunne se at mange på gamle konge sang med på (minst) 70% av sangene, noe som er veldig bra og sikkert bidrar til spredning.
              3) Kommunikasjonen mellom sangstarterne på 105 var god.

Bra innsats av alle som trøkka til.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Fra min plass på 106 så er inntrykket at dette var årsbeste fra tribunen (og på banen),Fikk ikke helt med vitsen med hode skulder kne opplegget?? Men så bevegelsene men lite sang akkurat på det der... At gjengen som sto oppe å hamret på skiltene viser at det er lyd i ei "tromme" og det skaper støy men da MÅ den brukes riktig og da helst i takt
                Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by Onico View Post
                  Bot eller ikke, jeg ble oppriktig glad når jeg så protesten mot NFF i dag. Det gjør en tribunesliter rørt etter siste døgns voldtekt.
                  Ellers så sier ryktene at sangene spredde seg bedre utover hele bredden i dag, well done.
                  Noe jeg har gått glipp av her siste døgn? Oppgrader meg er du snill

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                    Noe jeg har gått glipp av her siste døgn? Oppgrader meg er du snill
                    En historisk mulighet er borte
                    http://fotballsupporter.no/index.php...ighet-er-borte

Blussing 2013: Har du noen gang hatt følelsen av å ha blitt lurt?
                    http://www.klanen.no/blog/2013/04/bl...rt/#more-14560

Fritt frem for pyro
                    http://www.vpn.no/vpn-spesial/2013/0...frem-for-pyro/

Du er herved oppgradert.
                    Last edited by Plaum; 29.04.2013, 15:21.

Comment

Syns det var bra liv jeg også. Fra min plass på 106 ble folk fort med på syngingen.
                      Jeg fikk hjelp fra ett par folk bak meg (trolig pga promille) og ett par andre på raden til å få spredd sangen til vår del av tribunen.
                      Sånn litt utenfor sangsentrum virker folk litt avventene på å hoppe på sangen om ingen andre rundt drar igang.
                      Så jeg prøver å få synge alle sangen av full hals. Det hender at jeg blir stående litt alene, men så lenge folk joiner på 4/5 sanger er jo fornøyd.

Ordningen med capo fungerte veldig bra. Det var lett for oss (vi som dro igang på 106) å hoppe på sangen tidelig og være med på det mer visuelle.

Veldig fin og bra gjennomføring av aksjonen også. Irriterte meg litt over folk rundt meg som begynte å whine om at det røyken er giftig og om at "de" er pøbler osv. Men men.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                        En historisk mulighet er borte
                        http://fotballsupporter.no/index.php/ny ... t-er-borte

Blussing 2013: Har du noen gang hatt følelsen av å ha blitt lurt?
                        http://www.klanen.no/blog/2013/04/bluss ... more-14560

Fritt frem for pyro
                        http://www.vpn.no/vpn-spesial/2013/04/f ... -for-pyro/

Du er herved oppgradert.
                        Takker for det,men øverste link kom jeg ikke til,midterste link var veldig oppklarende i henhold til utviklingen av lovlig blussing,nederste link kom jeg til en blank forumside(??) Så en av tre linker funket og jeg er litt klokere gitt...

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                          Takker for det,men øverste link kom jeg ikke til,midterste link var veldig oppklarende i henhold til utviklingen av lovlig blussing,nederste link kom jeg til en blank forumside(??) Så en av tre linker funket og jeg er litt klokere gitt...
                          Min feil, har oppdatert linkene nå!

Comment

Stemningsrapporten er ute:
                            http://www.klanen.no/blog/2013/04/st...enga-aalesund/

Comment

God stemning, vond røyk

For det første: dette klarte vi bra! Slutter meg til alle godord over her; strålende dag, strålende innsats, nesten perfekt.
                              Men så var det dette her da:

Originally posted by PatSharp View Post

Veldig fin og bra gjennomføring av aksjonen også. Irriterte meg litt over folk rundt meg som begynte å whine om at det røyken er giftig og om at "de" er pøbler osv. Men men.
                              Hør her: Vet ikke om det var meg som irriterte deg. Jeg trur ikke jeg whina særlig mye, og jeg er sikker på at jeg ikke kalte noen for pøbler. Men: Det blei faktisk dritvondt å puste i den svarte røyken, så jeg måtte dra meg vekk.

Før noen hiver seg over meg: Jeg synes pyro er flott. Å se på, that is. Stemningsskapende som faen. Tett på, og i kombinasjon med bannere og uheldig vindretning: Svir i lungene. Føler meg ikke særlig trygg på at alt som blir fyrt av er anbefalt av helsemyndighetene...

Så hvordan takler jeg dette ? Finner meg i at jeg i framtida må stå i et rolig hjørne? Ikke rimelig, spør du meg. Først blir alle som vil bidra til god stemning og høy lyd oppfordret til å trekke sammen, deretter gasser man vekk de som ikke er kule nok til å ta alt for like god fisk? Synes godt vi kan ta en ærlig diskusjon på dette.

Comment

Working...
                              X