Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Klanen vs Stormen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Farmor View Post
    Hør her: Vet ikke om det var meg som irriterte deg. Jeg trur ikke jeg whina særlig mye, og jeg er sikker på at jeg ikke kalte noen for pøbler. Men: Det blei faktisk dritvondt å puste i den svarte røyken, så jeg måtte dra meg vekk.
    Det var nok ikke deg jeg siktet til, for vi sto på felt 106, kom ikke mye røyk akkurat mot oss.
    Det som kom var veldig "tynn" om du skjønner.
    Så jeg kan ikke tenke meg at noen kan ha blitt plaget av den.
    Personlig så var han på randen forran meg som kjederøyket hele kampen, mye mer plagsom enn stemningsskapende røyk i ett par min.
    Jeg regner ikke med du sa "Håper de blir kastet ut" heller.

Comment

Jeg stod litt til venstre fra midten, ganske likt som forrige gang.
      Min oppfatning var at det var MYE bedre enn de to foregående kampene! Flere så ut til å synge og kose seg på kamp! Hyggelig stemning, bra lyd(hvertfall inntrykket). Veit ikke hva som blei gjort annerledes, men det så ut til og funke. Bra at det ble delt ut lapper med informasjon om sang-felt.

Savner: 19:13-20:13. Har dette bare blitt kutta ut eller kommer det mer info/påminnelser om at en faktisk skal gaule hva som enn faller deg inn gjennom ett minutt?

Veldig fornøyd! Håper på flere mennesker framover. Litt tynt i rekkene, men god stemningsopplevelse! Deilig å gå fra Ullevaal med en god opplevelse om både banespillet og tribunelivet!
      KOM IGJEN ENGA

Comment

Ikke post link til streams, folkens. Don't do it.

Så slipper dere å bli satt i den gapestokken jeg havna i.

For the record: Jeg har aldri lagt ut en link til streams på forumet.

LD.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
        X