Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oslos Utvalgte - Sirkus Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oslos Utvalgte - Sirkus Vålerenga

Ny hjemmeside: http://ousv.net/

Vi kommer til å prøve ut kakestykket(svingen) mellom oddsentribunen og vg øvre neste kamp. Steller oss over utgangen nærmest vg øvre.
    Klubben kommer til å åpne opp feltet for oss, alle som er klare for gi jernet på tribunen er velkomne!

Forklaring for hvorfor vi velger å flytte oss finner du på hjemmesida vår, vi har valgt å prøve ut denne kampen siden tribunemotstanden ikke er så stor. En av grunnene for at vi har flytte oss såpass langt unna vestbredden, er for at synginga ikke skal krasje med hverandre og medføre at vi "saboterer" for de som skal synge på bredden.

God kamp til alle!

Eystein Jacobsen
    ouSV - Enga for de gale!

dette hørtes veldig ego ut,men for all del kjør på,fritt land og alt det der.lykke til og god kamp til dere og

Comment

Skrytevideo fra Grorud på sida og. Beintøft. Ser liksom gamle damer løper til alle kanter og greier.

Comment

Originally posted by Fyrtegn View Post
        Ny hjemmeside: http://ousv.net/

Vi kommer til å prøve ut kakestykket(svingen) mellom oddsentribunen og vg øvre neste kamp. Steller oss over utgangen nærmest vg øvre.
        Klubben kommer til å åpne opp feltet for oss, alle som er klare for gi jernet på tribunen er velkomne!

Forklaring for hvorfor vi velger å flytte oss finner du på hjemmesida vår, vi har valgt å prøve ut denne kampen siden tribunemotstanden ikke er så stor. En av grunnene for at vi har flytte oss såpass langt unna vestbredden, er for at synginga ikke skal krasje med hverandre og medføre at vi "saboterer" for de som skal synge på bredden.

God kamp til alle!

Eystein Jacobsen

Sånn løper Sirkus...
        Ellers god kamp.

Comment

Originally posted by skog View Post
          Skrytevideo fra Grorud på sida og. Beintøft. Ser liksom gamle damer løper til alle kanter og greier.
          Ikke noe moro uten publikum vet du.
          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Dette forstår jeg ikke..
            Nå var det en slags enighet om at tribunelivet er i ferd med å ta seg opp etter siste hjemmekamp fordi vi nå er organisert på en mer fornuftig måte. Og da er planen til Sirkus å trekke seg ut på sida sånn at vi kan organisere oss på en slik måte vi allerede har kunnet konstatere at ikke fungerte i sesongåpninga
            In the beginning the Universe was created.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
              Dette forstår jeg ikke..
              Nå var det en slags enighet om at tribunelivet er i ferd med å ta seg opp etter siste hjemmekamp fordi vi nå er organisert på en mer fornuftig måte. Og da er planen til Sirkus å trekke seg ut på sida sånn at vi kan organisere oss på en slik måte vi allerede har kunnet konstatere at ikke fungerte i sesongåpninga
              Helt enig.

Når mengden folk på stadion er begredelig er det bedre å samle de få troppene man har istedenfor å smøre tynt ut.

Dette er ikke en god plan.
              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Dette må vel være en greie om at vi skal se hvor mye vi savner dem, og at vi dermed skal spørre pent om de ikke kan komme tilbake?

Jeg oppfordrer alle som er igjen på feltet til å gi hjernet i kveld.
                Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Dere står så klart hvor dere vil, men dere må gjerne utdype hvorfor dere tror dette vil bidra til å løfte stemningen på stadion. Eller er tanken at dere skal stå borti kroken og synge deres egne sanger? Det synes jeg isåfall er idiotisk, med tanke på at vi er relativt få syngende supportere igjen så burde vi dra i samme retning istedenfor å kjøre egotripp.

Jeg synes ikke flyttingen høres ut som en god plan, og håper dere kommer tilbake til feltet før andreomgangen om det skulle vise seg at den var et dårlig trekk. Dere er viktige for stemningen der dere sto

Comment

"Dem" gjorde det samme i Cola-svingen for et par år siden. Flytta fra turistene på 228 og bort til det lille feltet helt til høyre mot hovedtribunen. Trodde vel at folk ville flytte etter. Men etter hvert fant dem ut at tribunelivet på 228 fortsatte som om ingenting hadde skjedd, og dem flytta slukøret tilbake.

Tipper det samme skjer denne gangen. Out of sight - out of mind.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      Out of sight - out of mind.
                      Ut fra "Grorudvideoen" på hjemmesiden er det kanskje der de passer best?
                      -Merkelig at folk som står på og gjør så mye for klubben er helt blinde for det de gjør mot klubben.

Comment

Ja, la oss dele oss enda mer enn hva vi er på Vestbredden. Kjempe plan, funket så bra med Bendit + Vestbredden.........eller ikke? Står dere for liv på tribunen eller slossing på Grorud? Jeg bare spør, noen ganger gjør dere det ekstremt vanskelig for mannen i gata og skille hva slags gruppering dere er.

Comment

Ble akkurat så dumt som fryktet, istedenfor å styrke tribunelivet så ble Sirkus en ødeleggende faktor. Jeg skjønner ikke hva dere prøver å oppnå, og håper dere er tilbake der dere skal være neste lørdag.

Comment

Så litt stusselig ut oppe i høyden der..
                            Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                            -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Vil bare si at jeg digger videoen på hjemmesiden deres. Så sinnsykt kult!
                              Seriemester 2005

Comment

Working...
                              X