Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kan ikke alle synge samme tekst???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ikke alle synge samme tekst???

Har ved flere anledninger merket meg at det er endel folk som på død og liv må ha egen tekst på deler av de sangene som synges under kamp. Det er forbasket irriterende!!

Dette gjelder f.eks Åååå Vålenga - Oslo By (der skal absolutt noen synge Oslo øst. Det samme skjer med den nye sangen "I Oslo by". Stod foran noen i Cola i går om hadde sin egen versjon de absolutt skulle synge da også.

Kunne vi ikke alle sammen synge samme tekst???

Re: Kan ikke alle synge samme tekst???

å i samma tempo!! å det må da være mulig å synge litt mer samstemt? er ikke værre enn å "følge strømmen"
    <---Sjappesmurfen--->

Comment

Sitat: Den man, 02 oktober 2006 12:06 skrev enga13:

> Har ved flere anledninger merket meg at det er endel folk som på død og liv må ha egen tekst på deler av de sangene som synges under kamp. Det er forbasket irriterende!!

> Dette gjelder f.eks Åååå Vålenga - Oslo By (der skal absolutt noen synge Oslo øst.

Det er den samma jævla gruppa ledet av denne punkeren med hanekam og percing over hele seg, som ikke bare synger feil tekst, men også skriker ut OSLO ØST mens de andre sier oslo by. Hjelper ikke be dem synge no annet heller, da blir de bare sure.. De står på toppen av E-feltet i cola, og er en av grunnene til at jeg har flytta meg mer sentralt.
      FuCk Lyn Oslo

Comment

Sitat: Den man, 02 oktober 2006 17:59 skrev Moi Moi:

> Sitat: Den man, 02 oktober 2006 12:06 skrev enga13:

>

> (...)De står på toppen av E-feltet i cola, og er en av grunnene til at jeg har flytta meg mer sentralt.

Ikke bare på E-feltet skal jeg si deg, men også på midten i F/G (øvre, så klart).

De gjør en av følgende 3 ting:

1: De synger sånn 'Oslo ØST' som dere påpeker.

2: De står og syter over ting gutta gjør feil - MER enn å synge.

3: Og/eller skriker til andre (som faktisk synger) om at de skal synge, etterfulgt av "drittunger!"

Comment

Working...
        X