Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd: Vålerenga - Rosenborg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd: Vålerenga - Rosenborg

På lørdag kommer Rosenborg på besøk. Det betyr som regel mange bortesupportere, og da særlig mange innflyttere som ikke bidrar all verden, men siden denne matchen faller på en lørdag kan vi nok regne med en del folk fra Trondheim som gir jernet på tribunen. Her er det bare å brette opp erma, og fortsette i det samme sporet som mot Tromsø så synger vi dem ut av Ullevaal.

God match!

Bra trøkk på "kom igjen Enga" etter at vi skorte. Synd det ikke er slik de 85 minuttene før også.. Ellers var det bra visuelt og på bildene ser det ut som om tifoen satt bra. Noen som har bilder med konfetti?

Comment

Første omgang syntes jeg det var kjempe bra trøkk på de fleste sangene, og den før tifoen satt som en skudd og var egentlig veldig magisk - da hørte du at det var mange som var med. Mye bedre i dag egentlig :- )

Og til dere i Engatifo; Takk for flott tifo!

Comment

Kjerka er i ferd med å sette seg. Er ganske happy med bare det jeg...
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Lørdagens tifo:

image.jpg

Veldig bra trøkk i starten av førsteomgang synes jeg. Vi synger ut Rosenborg til de grader, men så taper vi oss veldig utover i kampen. Det har vært tendensen hele sesongen egentlig, akkurat som gutta på banen så orker vi ikke å stå løpet helt ut.

Comment

Har litt med kampbildene å gjøre også, kan ikke snakke for alle,
            Men når ting går dårlig på banen (ja vi spilte opp mot årsbeste) så går det dårlig på tribunen også...

Ikke at det er noe nytt fenomen men uansett.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
              Lørdagens tifo:

[ATTACH=CONFIG]745[/ATTACH]

Veldig bra trøkk i starten av førsteomgang synes jeg. Vi synger ut Rosenborg til de grader, men så taper vi oss veldig utover i kampen. Det har vært tendensen hele sesongen egentlig, akkurat som gutta på banen så orker vi ikke å stå løpet helt ut.
              Førsteomgang er vel årsbeste på hjemmebane?
              Dabber av allerede i det dommeren blåser i fløyta for ferdigspilt førsteomgang og 70% av 105 momentant kutter midt i en sang...tror gutta hadde satt pris på å få en sang med max trøkk i det de går til pause. Kaffekoppen kan vel vente i 30 sekunder..?
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Working...
              X