Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spell HELE 'Vålerenga Kjerka'!!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Siden det etterspørres noen som VET.

Jeg vet. Jeg vet at tippeligahymnen må spilles på et konkret tidspunkt. Jeg vet også at det er fastsatte tidspunkter (med slingringsmonn) for enkelte andre greier. Opprop av lag, f.eks. Dette gir en del små "lommer" med tid opp mot kampstart som klubben kan fylle med hva dem vil. Ingen av disse lommene er lange nok til å romme kjerka.

Spillerne og treneren vår vil gjerne ha kjerka mens de er på banen. Under Martin løste man det med å gjøre den tidligere, men da får man et boost, går inn i garderoben og effekten forsvinner. Ny plan er altså at det siste som skjer er å spille den før avspark. Som nevnt er den for lang til å få plass, derfor avslutter Klanen selv.

Det er derfor vi er der. For å støtte gutta som til enhver tid representerer logoen vår.
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Hvis jeg setter på meg professor brillene kan jeg ikke se at flytting på når sangen spilles, har hatt noen synlig effekt på prestasjonene våres.

Comment

Hva er denne "effekten som forsvinner" Erlink? :P For det er hvertfall ikke snakk om de gode prestasjonene på banen, for de er sjelden tilstede uansett. Var mye bedre slik det var før med Kjerka 15 minutter før kampstart. Selv om jeg personlig mener den burde vært skrota for lenge siden, men det er nå en annen sak...

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
          ... Var mye bedre slik det var før med Kjerka 15 minutter før kampstart ...
          Joa, bedre for oss, og muligens bedre for Kjerka som sådan, men altså ikke slik klubben og laget ønsker det nå. Reka har spesifikt bedt om at Kjerka flyttes, slik at gutta hører den PÅ banen, ikke inne fra garderoben. Og som Erlink skriver, vi er der for laget, ikke for oss selv.

Comment

Originally posted by Scooby View Post
            Joa, bedre for oss, og muligens bedre for Kjerka som sådan, men altså ikke slik klubben og laget ønsker det nå. Reka har spesifikt bedt om at Kjerka flyttes, slik at gutta hører den PÅ banen, ikke inne fra garderoben. Og som Erlink skriver, vi er der for laget, ikke for oss selv.
            Må jo være digg å sitte i garderoben å høre supporterne synge. Da vet man at nå er det match, nå skal vi ut å krige!

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
              Hva er denne "effekten som forsvinner" Erlink? :P For det er hvertfall ikke snakk om de gode prestasjonene på banen, for de er sjelden tilstede uansett. Var mye bedre slik det var før med Kjerka 15 minutter før kampstart. Selv om jeg personlig mener den burde vært skrota for lenge siden, men det er nå en annen sak...
              Hverken du eller jeg tror at et lags prestasjoner på banen avgjøres av sang.

Effekten jeg snakker om er litt ekstra "pepp", at spillerne blir litt gira om du vil. Dette i følge dem selv.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Skulle ønske den gikk fem til ti sekunder lenger, altså at vi får hjelp til å starte tredje vers. Klipper de vekk soloen og tar med "I parken sto det menn" før de kutter musikken, så kommer vi i gang riktig på tredje verset også.
                in Absinthia

Comment

Det tror jeg kunne hjelpe en god del. Da unngår vi at 70% begynner å klappe "siden sangen er ferdig" og resten fortsetter så usynkront at vi bruker hele siste vers på å finne igjen takten. Tonen var der aldri :-)

Comment

Working...
                  X