Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd: Vålerenga - Molde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd: Vålerenga - Molde

Ingen tråd ennå?

Dette har var direkte flaut. En del burde gå i seg selv. Mange som står på sangfeltet med munnen lukket nesten hele kampen.

Vestbredden er et kjipt sted

Flaut er vel bare forordet. Jeg står litt under midten på 105, ca. 6-7 rader bak Ikaros, og jeg kunne omtrent stå med begge armene ut til siden uten å røre noen. Det er kjempeluker overalt og jeg hører (for fjerde-femte gang i år) dessverre min egen stemme gjennom hele kampen. Det er omtrent ingen som synger, og hvis noen gidder så er det i maks ti sekunder, også faller de av. Det er alt for mange som ikke har den mentaliteten jeg fikk inntrykk av skulle være gjeldende på dette såkalte bajas-feltet. No offence, men det er utrolig mange kaffedrikkende pølsespisere og skravlebøtter på dette feltet. De er stort sett opptatt av alt mulig annet enn å utøve supportervirksomhet. Man kan jo hvertfall begynne med å stå tettere sammen, det blir for dumt når hver person skal ha tre ganger så mye plass å boltre seg på som man trenger. Felt 101, 102 og 106 kan man stenge av, så blir folk nødt til å stå tettere.

Ideelt sett så skulle jeg ønske Sirkus Vålerenga og Isko Boys kunne komme ned å stå på felt 105 sammen med Ikaros og oss andre som har en drøm om et aktivt, aggressivt og yrende tribuneliv.

Personlig så må jeg si at jeg synes Vestbredden er direkte tragisk med tanke på stemning, og jeg merker jeg gleder meg til å flytte tilbake til Gaza når oppussingen er ferdig. Synd at det skulle bli slik i jubileumsåret. Bortekampen mot LSK neste helg blir vel den første kampen i år hvor man forhåpentligvis får oppleve litt deilig tribunestemning igjen. Gleder meg allerede!

Comment

Detta var, som allerede nevnt, tragiske greier. Mellom sanggruppa og Ikaros er det nitrist aktivitetsnivå. Hva skal til?

Hva er greia med å stå på 105 når man planlegger å bruke alle 90 minutter på å stå og skrike "Hva faen er det med dere gutter?!" og "Skjerp dere for faen!!"? Hva er det for en støtte for laget? Jeg blir matt...
      Det gjelder egentlig bare noen svært få, men de få det gjelder dreper effektivt stemninga rundt seg med det jævla negative mølet sitt...er så lei de folka der.

Lite konstruktivt innlegg, men et eller annet sted måtte det ut.

JohnF - eder og galle til folket.
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Det her var begredelig. Jeg står mellom Ikaros og de få bak der som synger, og der er det null liv. Men hva annet kan du forvente når du står ved siden av 12 år gamle jenter og damer i førtiåra som er mer opptatt av å sigge!? Man må bli enda tydeligere på at dette er et aktivt felt. Heller 17 mennesker som synger enn 400 som mumler og spiller Wordfeud... Da jeg kom var det ingen som sjekka sesongkortet mitt. Det er det ingen som har gjort etter at vi flytta til bredden. Uten Isko og Sirkus er feltet så stusselig som det kan få blitt. Og capoene fra Ikaros som har funka så bra tidligere blir jo bare helt borte. Driver folk å boikotter "hverandres" sanger, eller?!

Mvh Mujahedin

Comment

Working...
        X