Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Endringer i ledergruppa i EngaTifo

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by zider View Post
    Allerede på første punkt er jeg uenig med deg/styret. Om du/dere da tenker på røyken på åråsen da.
    For meg personlig så var røyken prikken over ièn på Blått åråsen . Jeg synes det så utrolig bra ut selv om det kunne blitt gjennomført bedre.
    Hvordan havnet røyken inne på Åråsen? Skulle jo vært umulig å få med inn? Men det var det ikke.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Hvordan havnet røyken inne på Åråsen? Skulle jo vært umulig å få med inn? Men det var det ikke.

LD.
      Regner med at det kom inn på samme måte som alt annet blir lurt med inn.

Comment

Det ble tatt med inn før "normale" folk slapp inn, sammen med Tifo og annet.

Comment

Originally posted by oPsL View Post
          Det ble tatt med inn før "normale" folk slapp inn, sammen med Tifo og annet.
          Det var poenget mitt. Noen proriterte seg selv foran Klanen og jubileumsfeiringen, som Erlink skriver.

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
            Det var poenget mitt. Noen proriterte seg selv foran Klanen og jubileumsfeiringen, som Erlink skriver.

LD.
            Det ble gitt klar og tydelig beskjed fra ledergruppa i ET at pyroteknikk IKKE skulle tas med inn via tiforigg. Enkelte tok tydeligvis ikke det til seg og benyttet annledningen allikevel. Det er beklagelig og det står på ledergruppas ansvar. At det blir fremstilt som at dette var en del av planen til ET er direkte feil!

Comment

Originally posted by oPsL
              Men siden man tydligvis vet n
              men siden man tydligvis vet når, og hvordan og da mest sannsynlig, hvem som tok med dette inn, den famøse kvelden.
              Hvorfor ikke stille de personene til ansvar og gi dem boten?
              For en bot fikk vi jo vell, mener jeg å huske?

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                men siden man tydligvis vet når, og hvordan og da mest sannsynlig, hvem som tok med dette inn, den famøse kvelden.
                Hvorfor ikke stille de personene til ansvar og gi dem boten?
                For en bot fikk vi jo vell, mener jeg å huske?
                Saken her handler vel først og fremst ikke om at det var pyro under match.

Det er i mine øyne bare rett og rimelig i et 100-årsjubileum, hvor man har satt i gang et prosjekt og arrangement som norsk fotball ikke har sett makan til i en bortekamp noensinne.

Comment

Originally posted by -Christer- View Post
                  Saken her handler vel først og fremst ikke om at det var pyro under match.

Det er i mine øyne bare rett og rimelig i et 100-årsjubileum, hvor man har satt i gang et prosjekt og arrangement som norsk fotball ikke har sett makan til i en bortekamp noensinne.
                  Nei, kansje jeg sklei litt off topic, men hadde det ikke vært for pyroen, hadde det vell ikke blitt noen endringer i leder gruppa?
                  Så kansje den ikke fremst handler om pyro, men hvertfall først!

Så skal det også sies, jeg syntes pyro , Tifo og hopping og "lets Get fucking mental" mentaliteten er drit kult!
                  Så lenge det er lov! Når man må bryte regler og man er fullstendig klare på at det kommer til å bli økonomiske konsekvenser . Da ser jeg ikke vitsen.

Men fak it! 2014 skal bli vårt år!

Comment

Working...
                  X