Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gamle sanger

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gamle sanger

Hva med å tralle igang de gode gamle sangene fra gamle dager;lenge siden jeg har hørt "hu har ei rumpe som trenger pleie,hu har ei rumpe som trenger p..k"??

Greit å fornye oss også,men et snev av gamledager skader vel ikke?

Originally posted by Ingar View Post
    Hva med å tralle igang de gode gamle sangene fra gamle dager;lenge siden jeg har hørt "hu har ei rumpe som trenger pleie,hu har ei rumpe som trenger p..k"??

Greit å fornye oss også,men et snev av gamledager skader vel ikke?
    Litt merkelig timing å komme med denne posten fem minutter etter at kampen har starta på en søndag, men du fikk ihvertfall vilja di. Føler meg rimelig sikker på at du allerede har fått den 3-4 ganger i år (altså denne spesifikke sangen), kanskje oftere om du er på bortetur.

Hovedgrunnen til at det er lite variasjon, er det at det er veldig vanskelig å komme på alle sangen i "kampens hete". Skriv gjerne en liste på ca 20 sanger (av de 150 vi har), så kan iallefall jeg forsøke å starte en eller tre av dem om stemninga er passende.
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
      Skriv gjerne en liste på ca 20 sanger (av de 150 vi har), så kan iallefall jeg forsøke å starte en eller tre av dem om stemninga er passende.
      Press inn "Jeg gikk en tur på stien" på den lista di a Ingar
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
        Uff, det der er verdens vanskeligste sang. Og ja, jeg husker 7-3-1, men alt går så fort!

Comment

Denne dro vi også på søndag som var :-)
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
            Litt merkelig timing å komme med denne posten fem minutter etter at kampen har starta på en søndag, men du fikk ihvertfall vilja di. Føler meg rimelig sikker på at du allerede har fått den 3-4 ganger i år (altså denne spesifikke sangen), kanskje oftere om du er på bortetur.
            Taste på pc`n og se fotball samtidig har jeg aldri hatt noe problemer med.Har ikke fått med meg "de gamle" før i år,mulig jeg er døvhørt eller bare blitt gammel

Comment

Den er så slitsom

Comment

tidenes dårligste enga sang. Spar oss

Comment

Originally posted by assassin View Post
                  Ikke vær så positiv assassin. Før du veit ordet av det begynner du å smile og greier...
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Originally posted by assassin View Post
                    Tidenes dårligste sang, du verden! Kanskje litt barnslig, men det er min favoritt også. Nesten usannsynlig at noens favoritt er andres absolutte minst likte, av så mye å velge i. På en annen side er det påfallende ofte at noe jeg serverer til middag til ungene er det som de liker aller minst i hele verden (til tross for at det ikke er samme rett).

Comment

Originally posted by astoman View Post
                      Tidenes dårligste sang, du verden! Kanskje litt barnslig, men det er min favoritt også. Nesten usannsynlig at noens favoritt er andres absolutte minst likte, av så mye å velge i. På en annen side er det påfallende ofte at noe jeg serverer til middag til ungene er det som de liker aller minst i hele verden (til tross for at det ikke er samme rett).
                      "Se torsken" ?

Comment

Greit med noen gamle låter, men feks. 'Otta killers', 'Er himmelen et sted for oss', 'Du kødder ikke ustraffa' er det vanskelig å få skikkelig trøkk i.

Ellers synes jeg 'Jeg gikk en tur på stien' og 'Gøy på landet' passer seg når man faktisk er der kua rauter.
                        https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Working...
                        X