Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tribunestemninga i 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• evigtro7
    replied
    Originally posted by Plaum View Post
    Ja, det var tromme mot Sandnes Ulf. Vi bruker ikke stortromme, som RBK og LSK. Det er supporterne som skal bli hørt, ikke tromma.
    Så hvis vi endrer sangen til "Stortrommer er for bønder" så avsluttes 3. verdenskrig innad i Klanen/AE med andre ord.

Leave a comment:

• Plaum
    replied
    Ja, det var tromme mot Sandnes Ulf. Vi bruker ikke stortromme, som RBK og LSK. Det er supporterne som skal bli hørt, ikke tromma.

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Originally posted by -Christer- View Post
    Hva tenker folk om det som har blitt prestert på tribunene i 100-årsjubileumet?

Personlig synes jeg vi presterte omtrent like ræva som gutta på banen.
    Noen oppturer var det riktignok. Blant mine er blått Åråsen, 100-årskampen og etterhvert nytt sangfelt, tromme og den nye sangen vi innførte i Bendit mot Sandnes Ulf.

Blant de tinga som har vært diskutert mest underveis i år er splittingen av de to tribunekulturene og selvsagt tromma.

Hva synes folk om de to tingene nå, etter at det har vært praktisert en del kamper?

Jeg synes det har fungert veldig bra i svingen og det er gledelig å se stadig nye folk som ønsker å bidra komme til. Det nye feltet har et enormt potensiale, som det blir spennende å se hvordan utvikler seg.

Hvordan har splittingen påvirket bredden? Positivt eller negativt?

Og hva synes folka om tromma nå? Er det fortsatt like jævlig? Hører dere på bredden kun dunking eller går det bedre enn dere frykta?

Kom gjerne med dine syn og tanker.
    (min utheving)
    Hæææææ ??? Var det innslag av trommesolo mot ULF ? Jeg står på 106 og hørte faktisk ikke noen trommer og la ikke merke til den heller og ingen i nærheten av oss kommenterte tromminga så da må nok tromissen slå hardere neste gang!!

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Ok, jeg er vel en av de gamle, gretne gubbene på Bredden som er på motsatt side av dere mtp tribunekultur. Jeg har riktignok trukket meg ut på sida da jeg ikke synger hele tida og står nå midt mellom begge sangfeltene. Selv om jeg var interessert i å synge hele tida ville det vært vanskelig ettersom sangfeltene sammen dreper de som havner midt mellom (det er vanskelig å synge én sang når en annen går like høyt samtidig). Vanskelighetene med to sanger samtidig har det jo vært på tribunen vår så lenge jeg kan huske, men nå er det organisert synging fra hver sin side og ikke en gjeng overivrige, lettere berusede folk som starter sanger i hytt og pine. Men problemene for dem som havner i midten er de samme.

Jeg mener fortsatt at sangmessig burde alle stått sammen og kjempet som vi jo tross alt synger om. Jeg har imidlertid fått inntrykk av at stemningsmessig (at folk trives på kamp) på Bredden ble bedre da dere forsvant. Jeg skjønner fortsatt ikke hva poenget med å være så jævla aggro hele tida hjelper på stemninga. Nå har jeg ikke opplevd det selv på Ullevaal, men det var ikke morsomt i Sarpsborg f. eks.

Var det trommer mot Ulf? Jeg står som sagt 50 meter unna og hørte ikke den. Da har jeg heller ikke noe problem med det. Trommehelvete som KFL og Kjernen holder med er jeg sterk motstander av.

Jeg likte at man mot Ulf så forbi misnøyen mot hverandre og heller fokuserte på at Vålerenga trengte hjelp på banen. Det hjalp også.

Leave a comment:

• -Christer-
    started a topic Tribunestemninga i 2013

Tribunestemninga i 2013

Hva tenker folk om det som har blitt prestert på tribunene i 100-årsjubileumet?

Personlig synes jeg vi presterte omtrent like ræva som gutta på banen.
    Noen oppturer var det riktignok. Blant mine er blått Åråsen, 100-årskampen og etterhvert nytt sangfelt, tromme og den nye sangen vi innførte i Bendit mot Sandnes Ulf.

Blant de tinga som har vært diskutert mest underveis i år er splittingen av de to tribunekulturene og selvsagt tromma.

Hva synes folk om de to tingene nå, etter at det har vært praktisert en del kamper?

Jeg synes det har fungert veldig bra i svingen og det er gledelig å se stadig nye folk som ønsker å bidra komme til. Det nye feltet har et enormt potensiale, som det blir spennende å se hvordan utvikler seg.

Hvordan har splittingen påvirket bredden? Positivt eller negativt?

Og hva synes folka om tromma nå? Er det fortsatt like jævlig? Hører dere på bredden kun dunking eller går det bedre enn dere frykta?

Kom gjerne med dine syn og tanker.
Working...
X