Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tribunen 2014

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tribunen 2014

Er flere tråder hvor jeg har sett mange kommenterer og spør om ting rundt tribunen i 2014.
    Tenkte det kunne være greit å ta det i en tråd ?
    Hvem , hva og hvor ?

Klanen satser på bredden et år til med oppløsning av faste plasser på gamle konge og samling av de ivrigste der.

Ikaros og Iskoboys satser på et nytt sangfelt i Bendit .

Blir spennende å se hvordan det nye pyro reglementet blir tatt i bruk neste sesong og om Klanens grep på bredden er det som trengs for å bedre stemningen . Og ikke minst om det nye feltet i Bendit vil funke.

Her er noen ord om supporter feltene i 2014

Klanen:
    http://www.klanen.no/blog/2013/11/kl...14/#more-18251

Ikaros fra Facebook :

Bendit 2014!

Ikaros og Iskoboys bygger videre på årets nyoppstartede sangfelt i Bendit neste år. Feltet flyttes fra 233 til 223 (motsatt hjørne). Vi har skyhøye ambisjoner for dette feltet neste sesong. Vi ønsker å bygge en levende tribunekultur der nyskapning, tifo, konstant flagging og 100% innsats for gutta i blått og rødt står øverst på agendaen. Dette er feltet for deg som vil være med å bidra til at Enga atter en gang inntar supportertronen i Norge.

Vi ønsker derfor å invitere alle med interesse for god tribunekultur til å stå med oss i Bendit; sammen blir vi bedre. Du kan benytte deg av klubbens vervekampanje også i Bendit. Sesongkort i Bendit er ikke feltspesifisert, og gjelder alle felt. Hvis du trenger noen til å verve deg kan vi ordne dette for deg. Og husk at du i morgen kan kjøpe sesongkort i Sjappa til 1000 spenn, uten vervekampanje.

Syng deg hes for Vål’enga!

Har trua på at Bendit kommer til å bli kanon bra!

Men selv vill jeg stå på bredden første hjemmekamp.

Comment

Har trua selv , å velger derfor å stelle meg i Bendit.
      Håper ny plassering i Bendit vil gi kano samarbeidet med bredden et løft.
      Blir også spennende å se hvordan effekt tromma vil ha på et forhåpentligvis voksende nytt sangfelt i bendit.
      Mitt inntrykk var at tromma hjalp til å gi en ekstra boost når det trengtes de siste kampene i 2013.
      Selv om jeg kanskje ikke har de største forventningene sportslig , så har jeg veldig trua på at det vil snu stemningsmessig i 2014.

Comment

Usikker på om dette er rett tråd, men la gå.

Dagbladet har utplasseringsuke og i den forbindelse er det store typer i bruk for å melde at bøfla misliker Enga.
        http://ipad.dagbladet.no/2014/10/11/...vsen/35702795/

Man kan melde om publikumsrekord, men istedet fokuserer man på noe så selvfølgelig som rivalisering mellom Enga og LSK.
        Samme avis har også oppfølgingssk med Tone Damlie som bekrefter at hun enda ikke har lest artikkelen som ble fjernet og beklaget. Følg med!

Comment

Originally posted by hp29 View Post
          Usikker på om dette er rett tråd, men la gå.
          Dagbladet har utplasseringsuke og i den forbindelse er det store typer i bruk for å melde at bøfla misliker Enga.
          http://ipad.dagbladet.no/2014/10/11/...vsen/35702795/

Man kan melde om publikumsrekord, men istedet fokuserer man på noe så selvfølgelig som rivalisering mellom Enga og LSK.
          Samme avis har også oppfølgingssk med Tone Damlie som bekrefter at hun enda ikke har lest artikkelen som ble fjernet og beklaget. Følg med!
          Ja, dette er rasende spennende. Og hadde det ikke vært for denne lynende intelligente journalisten fra landet hadde vel denne vinklinga gått oss hus forbi. Tenk det!

Comment

Working...
          X