Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd: Vålerenga - lsk

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd: Vålerenga - lsk

Denne tråden trenger ingen ingress. Eneste alternativ er fullstendig tribunedominans! Alle mann til Ullevaal!

Her tror jeg også man kan stole på at den jevne supporter får blod på tann.

Det eneste som kan gjøre det tungt er massivt regnvær og 2 kjappe i sekken de første 5 min.
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Herlig kok på felt 223! Begynner å bli veldig mange i kroken der, men det er fortsatt plass til flere.

På 223 ble det kjørt OH som spiller på en tifo fugla hadde mot oss for noen år siden (Enga, brenn i helvete):

Etterfulgt av pyroshow:

Fet tifo også på Bredden! Hørte dere godt innimellom, men har inntrykk av at det har vært bedre trøkk der tidligere i år?

Ikke imponert over fugla. Tifoen var som ventet kjedelig, og stemninga var ikke all verden heller synes jeg. Denne tribunekampen vant vi greit!

Comment

Veldig bra stemning på tribunen og Rb ga stadiostemningen en 9`er på børsen !!
        kampen og resultatet sett under ett var vell ganske greit, ingen tapte men vi skulle vinni !! Dommer Moen var nok engang ganske blind og dømte endel rart,blant annet var det en soleklar demping med arm rett før lykketreffet til Fyfaen`a så der skulle det vært gult kort og siden han hadde ett gult fra før skulle det vært rett i dusjen og IKKE scoring!!
        Jeg står nok for nærme bortesupporterne( 106 ) til å høre den helt store festen oppi svingen på gaza mens jeg derimot hørte småfugla kvitre stort sett hele kampen. Små pip pip og dunk dunk.......
        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Stemningsfilm fra 223:

Comment

Merket nervøsiteten på bredden denne gangen. Folk har så jævla lyst til å vinne denne kampen, og det preger sangen. Vanskelig å starte og trommer på begge sider gjør jo også litt med tanke på hvor langt lyden bærer.

Spesielt godt fornøyd med engangsbanneret vi spraya som svar til fuglas tifo.
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Ja, engangsbanneret på bredden fortjener absolutt skryt. The devil's in the details.

Tror Bredden/Gaza samarbeidet i fremtiden kan bli vondt å møte for motstandere på og utenfor banen. Ellers naturlig nok årsbeste på 233 etter min mening, med ekstremt vellykket og godt gjennomført tifo/pyroshow og herlig frenetisk stemning hele kampen igjennom. Maktdemonstrasjon av AE og ironisk at alt skjer rett under Cava og gåselever i det nye VIP glassburet i svingen også. Festen er i helvete og sola skinner over Enga!

Håper snittefittene justerer kamptidspunktet mot Lyn til 19. Der har de nemlig enda en sjanse til å promotere det "produktet" de i utgangspunktet er satt til å forvalte. Norsk fotball på sitt beste.

Beklager litt Platasjargong enkelte steder. Det er varmt i Oslo nå.

Comment

Working...
              X