Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Blussing

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nesrene View Post
    Det var helt riktig sagt en idiotisk måte å sette lys på dette med det eksempelet batong, og det vil bli beklaget av Atle Enersen personlig. I samme spalte.

Vold skal alltid være siste utvei etter at alle andre midler er forsøkt og utmattet, og det å blusse er langt fra grensen hvor vold kan forsvares på noen måte, uansett hvem man er eller representerer.
    Bra Atle. Jeg fikk morgen-Imsdalen i vrangstrupen da jeg leste voldsoppfordringen, og lurte lenge på om det var et morsomt poeng der jeg ikke fikk med meg.

Men jeg har respekt for folk som rydder opp når de har rotet litt. Da er det enkelt å bare glemme hele greia og gå videre. Shit happens, godt nytt år.

ChampagneDuck.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

I onsdagens «Overblikket» valgte vi å bruke et gammelt bilde på hvordan ordensmakten reagerte i noen sammenhenger – det var helt feil.

http://www.klanen.no/blog/2015/01/ov...greit-uansett/
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by oPsL View Post
        Jeg sto også med veldig god utsikt, blinkerne ble kasta et stykke unna dem, men uansett dumt at det havnet på banen. De er nok de fleste enige om
        Dumt at den havna på banen ??? Her skurrer det masse i hue mitt, du mener altså at når man kaster bluss så burde den havne blant folka på tribunen ?? At den havna på banen var ett mislykket kast ?? HÆÆÆÆ.... inne i en lukket hall !!
        Faen hva skjer i hue på såkalte supportere når man beklager at man unngikk å treffe folkemassen med bluss men at den dessverre traff isen istedet ??
        oPsL : her har`u missforstått noe aldeles forjævlig
        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
          Dumt at den havna på banen ??? Her skurrer det masse i hue mitt, du mener altså at når man kaster bluss så burde den havne blant folka på tribunen ?? At den havna på banen var ett mislykket kast ?? HÆÆÆÆ.... inne i en lukket hall !!
          Faen hva skjer i hue på såkalte supportere når man beklager at man unngikk å treffe folkemassen med bluss men at den dessverre traff isen istedet ??
          oPsL : her har`u missforstått noe aldeles forjævlig
          Jeg tror poenget hans var at det ikke burde blitt kastet...

Comment

Eller at det ikke bør blusses i en hall i det hele tatt!!

Eller noen andre steder hvor det ikke er lov!
            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Working...
            X